Geng Bas Sekolah

September 8, 2010

Perutusan Aidilfitri

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua rakan rakan BPN dan pengunjung. Tak lupa juga Salam Aidilfitri buat pihak lawan. Semoga aidilfitri ini membawa seribu kemanisan dan kegembiraan buat anda sekeluarga.





Tamat Hikayat Malaysia Heaven. Selamat sempurna yang membaca dia dan segala yang menengarkan dia, istimewa yang menyuratkan dia, dipeliharakan Allah subhanahu wataala apalah kiranya dari dunia datang ke akhirat, berkat syafaat Nabi Muhammad mustafa, sallallahu alaihi wasaalam.

2 comments:

paneh said...

Minal a'eedin wal fa'izin YB Raz.

Anonymous said...

Assalamualaikum...

Pertama, saya buka frontpage blog ni pn dah terasa busuknye pnulisan blog ni...maaflah, saya x undi mana2 parti.

tp saya suka pada 2 parti...umno dan pas.(sekadar suka,yg lain tertolak)

dgn sebab itu, maafla saya xberapa stuju pandangan awak mnulis tentang pas. saya malas nk taip mmberi hujah tertentu, nnt lain pula jadinya.

cuma hati2 la mnulis, walaupun kita nama islam,agama islam, nabi beringat bahawa iman kita blh dan mudah tercabut. 3 perkara daripada perbuatan,lisan(termasuk pnulisan) dan hati(iktiqad).

xkira umno or pas...pnulisan kita akan dihitung walau sepatah ayat seandainya ia menjadi musabab org mnjauhi islam, rasa sakit hati lantaran fitnah(jka xbtul)...

kasi la blog awak ni ada pngisian tazkirah skit...

bereh? saya anak tganu, jgn marah deh,...mintak maaf deh