Geng Bas Sekolah

October 1, 2010

Orang Islam Harus Bersatu Sebelum Terlambat

Sehingga pada jam ini, selepas 24 jam aku menulis artikel bertajuk ‘Mungkinkah Malaysian Insider Berniat Jahat (Kalau Aku Salah- Samanlah Kalau Berani)’..... aku masih tidak menerima apa-apa panggilan atau apa-apa saman dari mana-mana pihak..... Hakikatnya, adakah ini membuktikan bahawa apa yang aku perkatakan sebelum ini benar belaka.

Malas nak bermadah-madah, aku nak direct to the point, siapa wartawan Malaysian Insider yang menulis artikel kontroversi tersebut?



Namanya, Boo Su-Lyn.... seorang wartawan berbangsa Cina yang beria-ia sangat masuk menceroboh majlis orang dengan niat tersebunyi, atau dalam erti kata lain..... dengan niat untuk mengadu-domba, mencari jalan untuk ‘memporak-perandakan’ atau menimbulkan syak-wasangka antara kaum.....

Boo Su-Lyn sendiri dengan jelas telah MENCEROBOH masuk ke majlis tertutup Puteri UMNO. Keduanya, dia tidak beretika dengan menyamar sebagai ahli Puteri UMNO dengan memakai selandang atau dalam erti kata lain, mengaburi mata peserta bahawa dia juga salah seorang peserta dalam majlis tersebut.

Adakah ini satu etika yang dibawa oleh wartawan dari Malaysian Insider (MI). Aku tak katakan semua, tapi ini membuktikan bahawa ada wartawan dari MI ini tidak jujur dan tidak beretika.

Sumber : Sahabat Gunung

Nasihat aku cuma satu, orang islam harus bersatu. Musuh islam tak pernah berhenti menyerang umat islam walau dengan apa cara sekalipun.

3 comments:

Anonymous said...

Sapa nampak budak ni ada kat mana.. tolong posting kan.... alamat, dok kat mana,.. aku sungguh2 ni..

Anonymous said...

Sepatutnya Puteri UMNO tangkap dia dan telanjangkan supaya jangan menyamar lagi untuk mencari rahsia

YB Raz said...

anon: akupun x tahu..betul kan pelik majlis puteri umno boleh pulak ada cina.