Geng Bas Sekolah

August 25, 2010

Bangsa Tertentu Cuba Merampas Title Tanah Melayu

Disaat ini, hampir semua orang melayu tidak tahu agenda terselindung yang sedang dijalankan oleh satu bangsa ni di malaysia ini. Kalau ada yang tahupun, mereka akan cuba merahsiakannya. Entah mengapa, mungkin mereka kecut telur ataupun telah dibayar untuk mendiamkan diri.

Malah penyakit ini turut menjangkiti pemimpin pemimpin UMNO. Yang paling parah adalah Ketua pondan UMNO, KJ dan juga Menteri Amaran.



Sehingga kini, sudah bermacam usaha dijalankan oleh gerakan ini bermula di P.Pinang dan bakal meluas ke seluruh negara. Dan dikatakan usaha ini bukan setakat usaha tempatan malah menjangkau antarabangsa. Antara pihak di yang dipercayai terlibat adalah CIA, Mossad dan juga Singapore.

Penglibatan CIA dan Mossad tidak menghairankan kerana mereka mempunyai seorang ejen di malaysia. Ejen tu sendiri faham lah siapa. Singapore pula disyaki terlibat dengan sebuah parti politik cina di Malaysia. Malah ada blogger membuktikan bahawa ketua parti berkenaan sering berkunjung ke Singapore untuk mendapat "arahan tertentu".

Usaha mereka untuk merampas negara ini dijalankan melalui pelbagai cara. Cara yang sedang digunakan sekarang adalah melalui sistem pendidikan, ekonomi, hak pemilikan tanah, perlembagaan negara, agama dan kini melalui pengubahan sejarah.

Mereka mengatakan Tanah Melayu ini asalnya Tanah Cina (klik sini)

Sampai bila orang melayu baru nak sedar agenda mereka. Kita harus ingat, yahudi zionis tidak merancang penubuhan negara Israel setahun dua. Mereka sudah merancangnya sejak awal abad ke 20 lagi. Dan sekarang baru mereka merealisasikan kehendak mereka.

Begitu juga dengan agenda puak ini. Mungkin mereka sudah merancang semenjak 53 tahun yang lalu iaitu sejak kita merdeka lagi. Dan ini semua tidak mustahil.

Berhati hatilah dengan agenda mereka. Dan bersatulah sebelum terlambat. Kerana perpecahan umat islam di Malaysia juga didalangi oleh mereka.

Tamat Hikayat Malaysia Heaven. Selamat sempurna yang membaca dia dan segala yang menengarkan dia, istimewa yang menyuratkan dia, dipeliharakan Allah subhanahu wataala apalah kiranya dari dunia datang ke akhirat, berkat syafaat Nabi Muhammad mustafa, sallallahu alaihi wasaalam.

2 comments:

hangkedee said...

Tunggu dapat title republik dulu baru ubah nama.Minta pork niky baca doa dan aljobori aminkan

Jeepers Creepers said...

hahahaha