Geng Bas Sekolah

August 26, 2010

Mungkin Anak Penipu Menjadi Dalang?

Bekas Naib Ketua Angkatan Muda Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohd. Zahid Md. Arip tidak menolak kemungkinan siri demonstrasi di Kedutaan Malaysia di Jakarta, adalah hasil tajaan parti politik tertentu di negara ini.

Katanya, kemungkinan itu tidak boleh diketepikan kerana terdapat parti tertentu di negara ini yang mengamalkan pendekatan memburukkan Malaysia di luar negara demi mengejar matlamat politik yang sempit.

"Saya percaya terdapat tangan ghaib daripada parti tertentu di sebalik demonstrasi gila yang dilakukan oleh kumpulan Benteng Demokrasi Rakyat Indonesia (Bendera) dan ia dikuatkan lagi dengan kehadiran pemimpin mereka di Indonesia.

"Malah baru-baru ini pun ada pemimpin mereka yang sengaja pergi ke Indonesia dan membuat kenyataan yang menghina Malaysia walaupun tidak dijemput oleh media di sana," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Sumber: Utusan malaysia

Memang betul lah ada pihak tertentu dari parti politik negara ini yang terlibat. Contoh paling jelas adalah pakcik Anuar. Pakcik Anuar ni cukup jahat. Sama jahat dengan Chin Peng. Pakcik Anuar ni pun ejen yahudi zionis.

Terbaru anak pakcik Anuar ni pergi Indonesia dan cakap kepada media disana mengenai kapal selam negara. Anak dia cakap kapal selam kita bermasalah. Dan tak lama kemudian, terjadinya insiden ni.

Pokok tak akan bergoyang kalau tak ada berok diatasnya. Bapak penipu, anak pembohong. Memang darah keturunan pakcik Anuar mengalir dalam badan Ejah ni. Sebab tu tak pelik apabila Ejah ni suka memfitnah.

Ejah ni patut ditahan didalam ISA kerana memfitnah negara dan berniat jahat.

Tamat Hikayat Malaysia Heaven. Selamat sempurna yang membaca dia dan segala yang menengarkan dia, istimewa yang menyuratkan dia, dipeliharakan Allah subhanahu wataala apalah kiranya dari dunia datang ke akhirat, berkat syafaat Nabi Muhammad mustafa, sallallahu alaihi wasaalam.

No comments: