Geng Bas Sekolah

August 3, 2010

Anuar Penipu! 5 Alibi Tak Wujud

Peguam Datuk Seri Anwar Ibrahim mendedahkan bahawa pelanggannya itu memang berada di kondominium Desa Damansara pada masa dakwaan berlakunya liwat, tetapi ketua umum PKR itu berada di sana kerana mengadakan pertemuan dengan beberapa orang.

Menurut peguam Sankara Nair hari ini, Anwar telah mengadakan pertemuan dengan "kira-kira lima orang" - yang merupakan satu alibi terbaru bagi pemimpin pembangkang tersebut

Beliau berkata, pihaknya mempunyai alibi yang jitu dan "kita telah memberi alibi (dan nama mereka) kepada pihak polis sewaktu siasatannya". Sankara memberitahu demikian kepada pemberita selepas Anwar didakwa di Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur pagi tadi.

Katanya, Anwar berada bersama mereka kerana mengadakan pertemuan di rumah (unit kondominium). Ketika dihubungi Malaysiakini kemudiannya, Sankara berkata Anwar tidak pernah menafikan yang beliau pernah pergi ke kondominium tersebut. Unit tersebut, katanya, adalah milik rakan ketua umum PKR itu. Sankara mengesahkan bahawa kenyataan mereka yang berada bersama Anwar ketika itu - dan kini adalah alibinya - telah dirakamkan oleh pihak polis.

Beliau bagaimanapun tidak mengulas lanjut sama ada pengadu, Mohd Saiful Bukhari Azlan, adalah antara mereka yang menghadiri pertemuan tersebut.

Sumber : PapaGomo

Hahaha apa cerita ni pakcik Nuar. Sekejap ada alibi, kejap takde. dah macam biskut sekarang ni. Dan kalau betul ada 5 alibi, kenapa takut nak masuk mahkamah. Sampai Karpal pun buat alasan semput.

Sudahlah pakcik Nuar. Jangan nak berbohong lagi. Semua orang tahu pakcik Nuar ni ejen yahudi zionis. Nama pakcik Nuar akan tercatat didalam sejarah negara Malaysia sebagai orang melayu pertama ejen yahudi zionis serta ahli politik pertama yang terlibat dalam aktiviti gay. Tahniah pakcik Nuar.

Tamat Hikayat Malaysia Heaven. Selamat sempurna yang membaca dia dan segala yang menengarkan dia, istimewa yang menyuratkan dia, dipeliharakan Allah subhanahu wataala apalah kiranya dari dunia datang ke akhirat, berkat syafaat Nabi Muhammad mustafa, sallallahu alaihi wasaalam.

No comments: