Geng Bas Sekolah

June 6, 2010

UMNO Dalam Bahaya

UMNO sekarang didalam bahaya. Bukan setakat nyawa kru kapal Rachel Corrie yang terancam, malah nyawa UMNO turut sama terancam. Jika kapal Rachel Corrie diancam oleh yahudi Zionis, nyawa UMNO diancam oleh segelintir pemimpin UMNO sendiri.

Sikap jahat dan tamak pemimpin UMNO didalam mengaut duit rakyat dan negara semakin menjadi jadi. Rakyat semakin muak dan benci kepada UMNO. Rakyat terutama orang melayu sudah mula menganggap UMNO adalah NAJIS BERAT yang perlu disingkirkan pada PRU 13 nanti.

Kelancangan mulut segelintir pemimpin UMNO yang menguriskan hati orang melayu menyebabkan api kebencian mula menyala menyala. Hendak menolak pemimpin UMNO sebegini tiada cara lain melainkan dengan menolak UMNO keseluruhannya nanti.

Diharap DS Najib memberi perhatian kepada teguran ini. Para blogger sudah puas mengingatkan UMNO agar jangan leka dan memeras ugut hak rakyat. Dan juga agar pemimpin UMNO berfikir sebelum berkata kata.

Jangan disebabkan lembu, syarikat susu dapat nama!

Ingat orang melayu sentiasa melihat telatah pemimpin UMNO yang sedang menghuru harakan negara ini. Pemimpin UMNO yang merompak hak rakyat, kamu akan dibalas dengan siksaan yang amat pedih!

Antara blogger yang menyuarakan isi hati rakyat:

Pendedahan Isu Panas Didalam Kerajaan Melaka

Melayu Menjadi Mangsa Di Kg Baru

Politik Jerantut

Urag Drrulung

Pemimpin Yang Khianati Rakyat

No comments: