Geng Bas Sekolah

June 5, 2010

Kapal Rachel Corrie Dirampas Zionis - Jihad Fisabililah!

Khabar terbaru, kapal rachel Corrie telah dirampas tentera Zionis 35 batu nautika dari Gaza. Berita ini tidak menghairankan aku sebab benda ini dah pasti. Mereka tidak sesekali akan membenarkan misi bantuan kemanusiaan masuk ke Gaza.



Selepas ni semua kapal pasti akan dirampas. Dan Amerika hanya mendiamkan diri membiarkan yahudi Zionis mengganas. PBB akan menjadi boneka tua yang hanya melihat tanpa bertindak.

Selagi umat islam tidak memerangi kaum yahudi Zionis, selagi itulah mereka akan terus bermaharajalela. Sebenar sudah tiada lagi cara lain. Tiada lain jalan pendamaian. Hanya dengan perang jihad kita akan dapat mengalahkan yahudi Zionis.





Ya Allah mengapalah umat islam sekarang pengecut benar! Apakah tiada lagi pahlawan pahlawanMu dikalangan kami ini ya Allah...
Ya Allah engkau bukalah hati pemimpin kami untuk memerangi yahudi Zionis. Engkau bukakan jalan kepada kami dan engkau satukanlah hati kami semua.

Sudah tiba akhir zaman! Hanya perang yang dapat mengalahkan yahudi Zionis! Hanya perang yang dapat mengalahkan mereka! Hanya perang yang dapat membinasakan mereka! Insyaallah kita akan menang! Sesungguhnya janji Allah itu benar!





Janganlah kita takut memerangi mereka. Janganlah menyangka orang yang terkorban dijalan Allah s.w.t itu mati. Sesungguhnya mereka hidup disisi Allah s.w.t. Malah syurga menjadi ganjaran Allahuakbar!

Ketika Islam Dicabar, Rasullullah s.a.w Di Hina, Bangkitlah Wahai Umat Muhammad Demi Mempertahankan Akidah Dan Kebenaran Yang Diyakini

6 comments:

Alizul said...

Salam,

Belum ada maklumat yang disahkan bahawa kapal Rachel Corrie telah dirampas. Rujuk kepada blog A Voice di sini dan blog saya.

Maklumat rampas kapal tersebut datangnya dari media Israel yang memang sedang mengadakan kempen menyebar maklumat palsu atau putarbelit (disinformation campaign). Jadi kita perlu berhati-hati dengan berita dari media Israel seperti Jerusalem Post dan Haaretz serta juga media barat.

Abu Idris said...

Nak bangkit.. seorang khalifah yang mengetuai Daulah Khilafah Islamiyah di dunia ini mestilah ada. Nak harapkan ketua negara-negara sekular.. jauh sekali nak lancarkan jihad.

Tu sebab Hizbut Tahrir nak tegakkan Daulah Khilafah Islamiyah yang akan kembalikan kehidupan Islam secara keseluruhan.

Yang pasti, waktu itu jihad fisabilillah pasti dilancarkan. Insya Allah.

tamingsari said...

Kalaulah Dato Laksamana Hang Tuah masih hidup....

Alizul said...

Kapal Rachel Corrie sudah pun diambil alih oleh Israel dan di bawa ke pelabuhan Ashdod. Berita setakat ini mengatakan para penumpang selamat, walau pun berita masih samar-samar disebabkan spin media Yahudi dan barat.

Saya ada siarkan update di blog saya.

Jeepers Creepers said...

alizul : benar kapal rachel dah ditawan. mereka dalam keadaan selamat.

taming sari : hang tuah juga tak mampu buat apa apa. hang tuah hanya pahlawan suruhan sultan. kalau sultan tak suruh pergi, dia tak akan pergi.

ibnuyassir : aku nak jadi khalifah boleh haha

terima kasih diatas komen anda semua

yassir said...

Maaf YB Raz, usaha Hizbut Tahrir untuk mendirikan Daulah Khilafah bukannya satu lawak jenaka.

Sedarlah bahawa kebangkitan Daulah Khilafah itu pasti akan berlaku.

Lihat usaha kami, Hizbut Tahrir di Australia - Videos and Photographs of Khilafah Conference 2010

http://ibnuyassir.blogspot.com/2010/07/videos-and-photographs-of-khilafah.html