Geng Bas Sekolah

June 12, 2010

Sah PAS Menjadi Kafir Dan Haram

KOTA BHARU 11 Jun – Sah, bukan Islam akan dibenarkan bertanding atas tiket Pas menggunakan logo parti itu dalam pilihan raya umum akan datang. Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, Pas kemungkinan akan mengenakan syarat dengan bakal-bakal wakil rakyat itu sebagaimana ‘bai’ah’ agar tidak berlaku gejala melompat parti.

Katanya, kebenaran calon bukan Islam daripada ahli Dewan Himpunan Penyokong Pas (DHPP) bertanding itu diberikan oleh Majlis Syura Ulama Pas sebuah badan tertinggi dalam parti.

“Ingin saya umumkan bahawa Majlis Syura parti telah memutuskan untuk membenarkan calon bukan Islam daripada DHPP dibenar untuk menggunakan logo parti dalam pilihan raya umum akan datang,” katanya.

Sumber : Utusan Malaysia

Ogos 1963
“Orang-orang Islam yang berkongsi dengan orang-orang kafir untuk memerintah negara, menjadi kafir dan haram." - Dewan Ulama PAS



Akhirnya PAS menjadi haram dan kafir sepertimana UMNO. Kalau dahulu mereka menghina UMNO kerana bersama MIC dan MCA didalam Barisan Nasional. Kini mereka turut bersama DAP malah membenarkan ahli bukan islam masuk parti dan bertanding.

Menepuk Air Kencing Didalam Dulang, Air Itu Membasahi Muka Sendiri

2 comments:

Anonymous said...

SLM BRO..PARTAI PISS LBEY HANCING BILA MANDI DGN AIR KENCING SENDIRI!!

Anonymous said...

biasala bro. ajaran sesat niki ajis.yg haram jadi halal,yg halal jidi haram.