Geng Bas Sekolah

January 21, 2010

Pengikut PAS Zalim

PUCHONG: Seorang gadis kini dalam dilema kerana dia mungkin kehilangan ibu tersayang jika meneruskan hajat mendirikan rumah tangga dengan kekasih yang tidak mendapat restu bapa kandungnya.

Malah, sudah lebih setahun Siti Nurhana Mohd Ariffin, 20, terpaksa menyimpan hajatnya mengecapi kebahagiaan seperti pasangan lain yang berjaya menjejakkan kaki ke jenjang pelamin, namun sikap bapanya yang acuh tak acuh mengakibatkan persiapan perkahwinan tergendala tanpa sebab munasabah.

Lebih mengejutkan, Siti Nurhana yang bekerja sebagai jurujual di sebuah pasar raya di sini, diugut bapanya melalui SMS untuk menceraikan ibunya jika dia mahu meneruskan perkahwinan dengan lelaki pilihannya itu. Siti Nurhana berkata, dia kini tidak mampu berbuat apa-apa lagi selepas bapanya yang berusia 50-an mengugut menceraikan ibunya jika dia bernikah dengan pasangannya, Kamaruddin Mohamed, 24.

Dia terpaksa akur kehendak bapanya yang selama ini bekerja keras menyara 10 adik-beradiknya di Kelantan.
sumber: harian metro

Huh dah memang ini perangai pengikut PAS. Ganas membabi buta tak tentu pasal. Ini sampai anak nak kawinpun tak bagi. Sampai sanggup cerai bini sebab dengkikan anak tu nak kawin.Apa punya mentaliti orang tua akupun tak tahulah. Ada wayar putus kat kepala otak dia kot.

Kejadian rusuhan di stadium hari itu juga angkara pengikut PAS. Merusuh sampai berbaring tengah jalan juga pengikut PAS.

Demonstrasi sokong Anwar banyak yang dibuat oleh pengikut PAS. Apalah nak jadi dengan parti PAS. Bukan memperjuangkan islam lagi dah sebaliknya menaja keganasan. Bila ceramah berbakul bakul fitnah dan maki hamun. Tak adapun nak cakap elok elok, cakap perkara baik.

Apa boleh buat. Apabila Pemimpin Agung PAS sendiri berdoa menganiaya orang lain, maka begitu jugalah yang oleh pengikutnya. Pada mereka apalah sangat "dosanya" membawa lari anak orang, tuduh orang islam kafir, sokong kehendak Herald berbanding "dosa" orang UMNO membangunkan negara, mempertahankan kesucian agama islam dan membangunkan islam.

Orang UMNO buat benda baik dikatakan dosa tetapi apabila mereka membuat benda jahat dikatakan pahala. Orang lain dikata rasuah, orang PAS dikata hadiah. Menjaga airmuka Pemimpin Agung sahaja dibayar RM25 juta. Orang miskin Kelantan dapat taik je lah.

2 comments:

Anonymous said...

Inilah 'terjemahan' apa yang ditarbiyah PAS selama ini pada pengikut setia mereka. Kesian...
Sampai bila bila pun mereka tak akan sedar..

PAS PUSS PISSSSSSSSSSSSS

YB Raz said...

nak tengok masalah orang pas, tengok je pemimpin agung dia.

pas ni ibarat ketam nak mengajar anaknya berjalan lurus.

sendiri paham lah...