Geng Bas Sekolah

January 20, 2010

Guan Eng Maharaja Zalim

Guan Eng masih tidak belajar dari tragedi bot naga karam. Walaupun sudah 6 orang mati lemas dinegeri pemerintahannya, namun Guan Eng masih lagi membutakan mata mempekakkan telinga.

Terbaru kira-kira 50 anggota penguat kuasa Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP), wakil Pejabat Daerah dan Tanah Daerah Timur Laut serta polis telah bertindak merobohkan premis perniagaan.

Seorang peniaga di Tanjung Bungah telah kerugian akibat "rumah pokok" yang dibina untuk tujuan pelancongan telah diroboh diatas arahan kerajaan negeri.

Inilah nasib orang melayu ditanah jajahan Maharaja Cina. Semua peniaga melayu terus dihukum dan peniaga cina yang bersalah masih bebas berniaga. Diskriminasi kaum begitu ketara di sana.

Walaupun peniaga itu salah kerana berniaga diatas tanah kerajaan negeri, tetapi tidaklah patut bertindak kejam tanpa berunding terlebih dahulu. Tindakan kerajaan negeri ini mencerminkan sifat Guan Eng yang sebenar.

Dari sini, sepatutnya orang melayu Penang sudah sedar. Bangkitlah menentang kepimpinan maharaja zalim ini. Bangkitlah dan bersatu menumbangkan kerajaan zalim.



If You Read This Blog, You Are The Resistance

PKR, PAS DAP Adalah RASIS!! Kerajaan Pakatan Kerajaan Zalim

Ketika Islam Dicabar, Rasullullah s.a.w Di Hina, Bangkitlah Wahai Umat Muhammad Demi Mempertahankan Akidah Dan Kebenaran Yang Diyakini

4 comments:

Anonymous said...

Melayu tak sedar itu dah tak leh buat apa sbb PKR PAS DAP adalah maha agung. Yg bangsa Cina pun tak buka mata...saman aja K'jaan Negeri & Sekolah. suh saman 5 juta seorang pastu suh buat Suruhjaya khas siasat kes ini.

Kalau kena kat batang idung, hang yang besar kuman pun tak nampak, mati sejuta org pun semua buat diam, mulut kunci suara slow ja...mcm dengar tak dengar, buta tuli..cuba BN/UMNO fuyooo anak tekak bukan kata tercabut teriak, sumpah seranah bahkan time ni la lawyer lawyer ala ahlong nak buat duit, saman 5 juta janji bila menang bg 20pcent...biasalah Pakatan Rakyat...tu dia sikit sikit Dia bagi cash.

Jeepers Creepers said...

membangkang memang senang tapi laksanakan tanggungjawap itu yang susah.

bRAVEhEART said...

Salam bro,
Ketika kita berkuasa pun kadang-kala kita tidak prihatin juga pada suara kecil itu, seperti di Pahang ini. Namun kita harap akan ada kesedaran kepada semua pihak, bukan sahaja rakyat bahkan pemimpin juga. Terima kasih komen di blog saya. Saya tidak lagi terasa bersendirian bila awak ada. Saya add blog ini dalam link blog sahabat di blog saya. Salam persahabatan, jenguklah grup blogger pahang di yahoogroup tu.

Jeepers Creepers said...

ye saya juga berpendapat sama. kadang kadang kita terlalu sibuk hingga lupa pada orang sekeliling.