Geng Bas Sekolah

November 25, 2009

Kerajaan Pakatan Kerajaan Zalim

Sejak Pakatan memerintah beberapa buah negeri, sudah ramai rakyat yang menjadi mangsa kezaliman pemerintahan mereka.

Kanak kanakTabika Kemas diusir dari kelas, mangsa banjir tidak mendapat bantuan, maruah dan kesucian islam dihina apabila orang melayu diharuskan menerima bantuan di tokong dan pembinaan rumah ibadat agama lain dikawasan orang islam.

Dahulu mereka kata UMNO zalim tetapi ternyata mereka lebih zalim malah hampir ke tahap zionis. Terbaru Majlis Perundingan Bagi Agama Buddha, Kristian, Hindu, Sikh dan Tao Malaysia (MCCBCHST) meminta seorang wanita, S Banggarma dibenarkan murtad dan menganut agama Hindu.



Inilah rupa sebenar kerajaan Pakatan. Kerajaan Zalim yang disembah oleh pengikut mereka. Dan yang kena musibah adalah orang orang tidak berdosa dan mereka ini semua teraniya kerana pemyembah kerajaan Pakatan terlalu ramai dan berkuasa ketika ini.

Kerajaan Pakatan juga zalim kerana menghina dan memperkecilkan usaha pihak polis dan tentera untuk menjaga ketenteraman awam dan keselamatan negara. Sebaliknya kerajaan Zalim ini menyokong penjenayah dan menggalakkan negara asing menjajah Malaysia.



Ternyata Kerajaan Pakatan juga berniat untuk menghapuskan umat islam dan agama islam dari negara ini. Begitu banyak usaha mereka untuk memurtadkan orang islam dan kini cuba merendahkan martabat masjid apabila golongan islam miskin terpaksa menerima bantuan di tempat ibadat mereka.

Rakyat diseru untuk menolak Kerajaan Pakatan disetiap pilihanraya. Jangan gadaikan masa depan untuk mereka. Bertindaklah dari sekarang untuk kebaikan generasi akan datang.

2 comments:

Hashim said...

Ahaks ahaks ...
Tu semua kekejaman yang di tonjolkan olleh Media KERAjaan je... Report saja tipu ..... Hampas ...
Ko tengok Indek Rasuah menjunam Mana betul KERAjaan BN/UMNO
penipu dan perabis duit rakyat je ,,,
BEruntung sokong PR atleast dah mula nampak ke jahatan BN and the geng

yb Raz said...

ya betul tu saudara. memang kerajaan pakatan kerajaan rasuah. nik ajis sorang je dah kawal kerajaan kelantan sampai mundur. untung ler BN dah nampak keburukkan PR