Geng Bas Sekolah

November 25, 2009

MMU - AKu Cinta Aku Rindu



Lagu ni banyak kenangan kat aku terutama semasa sem 2 kat P. Gadong, Melaka dulu. Aku jumpa kat pc dalam lab time tu pastu bawak ke umah. Sejak tu setiap hari budak rumah aku pasang video ni setiap pagi terutama Apis yang satu bilik dengan aku.

Sejak kami bergelar student multimedia (klik sini), memang kami semua minat gila wat video sendiri. Tu tak termasuk rakam member tengah mandi hahaha. Tapi yang sebenarnya kami minat video MMU ni sebab awek dia tu yang cun hehehe.

Dan sekarang aku dah lama tak wat video. Last pun masa sem 6. Dan video pertama yang aku wat adalah projek pertama sem1. Aku satu group dengan Mazri, CT Fatimah, Kak Ham, Ila dan adik aku Rosi. Dan sekarang aku cuma masih berhubung dengan Mazri dan Rosi. Yang lain sudah hilang ke mana.

Apa daa aku merepek pasal student dulu. Aku nak cakap pasal video ni sebenarnya..Hmm takpelah kita layan je lah video ni...

Budak MMU memang best tapi budak KYM pun power gak. Long live student KYM!!

No comments: