Geng Bas Sekolah

November 30, 2009

DAP Semakin Biadap

Cuba anda tengok telatah cina ultra kiasu ini. Adakah orang sebegini layak dijadikan pemimpin terutama untuk orang melayu islam?



Cuba
anda bayangkan mereka pijak gambar mak bapak anda? Apa yang anda rasa?

Aku paham cina penghuni neraka ini berbuat demikian kerana orang melayu islam Perak telah berjaya menghalang rejim komunis ditubuhkan semula di Perak. Dan 3 orang didalam gambar berkenaan telah berjaya menghalang usaha mereka untuk merampas lebih banyak tanah orang melayu islam dan kuasa politik orang melayu islam di Perak.

Tetapi tindakan cina penghuni neraka ini telah menunjukkan rupa mereka yang sebenar. Rupa yang disorok daripada orang melayu islam. Aku tidak harapkan orang melayu islam PAS dan PKR faham perkara ini. Sebabnya mereka sudah patut terlebih faham agenda cina penghuni neraka ini kerana mereka sama sama didalam satu kapal.



Aku cuma hendak orang melayu islam yang berdiri diatas pagar, yang hanya menjadi pengundi tanpa berpihak kepada mana mana parti. Buka mata anda dan lapangkan hati. Fikirkan secara mendalam implikasi perbuatan cina penghuni neraka ini, dan apa kesannya kepada kita orang melayu islam sekiranya mereka benar benar berkuasa diseluruh Malaysia?



Pisau ditangan anda, timun juga ditangan anda. Lakukanlah mengikut pertimbangan wajar. Gunakan akal yang diberikan oleh Allah s.w.t untuk memilih siapa kawan kita, siapa musuh kita.

4 comments:

YANG GAMBI said...

YB Raz, inilah yang tersirat dalam hati sakabaka komunis ini...... tunggu masa sajj mereka dapat berkuasa........

Hanya bagi Melayu yang jumud sahaja yang mahu bertuankan pewaris komunis ini.....

WARIS PURBA said...

Salam Yb Raz,

Itulah gambaran dan simbolik yang akan terjadi kepada orang melayu jika puak-puak DAP dapat memerintah negara kita. Melayu akan dipijak-pijak dan tidak akan dapat bangun lagi...SEDARLAH BANGSAKU.....nauzubbilahhh..

yb Raz said...

terima kasih diatas komen saudara berdua.

sepatutnya orang melayu sedar perkara ni, tapi itulah apabila pemimpin parti kemaruk kuasa, rakyat terlibat sama.

Ezad said...

macam budak2..

pemimpin mcm ni hanya untuk org2 yg tak der ilmu aje..

seorang pemimpin, mesti lebih hebat dari org yang dipimpin..

mcm dlm gambar tu.. hmm.. layak pimpin beruk jeee