Geng Bas Sekolah

December 3, 2009

Tahniah Buat Pelawak Negara

Seorang Pelawak Negara, Dato Sri Anwar Ibrahim telah dimasyurkan sebagai orang ke 32 tokoh pemikir dunia. Satu anugerah yang sungguh bermakna buat Anwar, disaat saat pintu penjara sudah terbayang bayang dimata beliau.

Selepas ini Anwar akan tidur nyenyak didalam penjara kerana berjaya mendapat anugerah tersebut. Tapi yang aku musykilkan, apalah yang dipikirkan Anuar ni. Rasanya apa yang dia selalu fikirkan cuma nak elakkan dari masuk penjara je sekarang ni.

DAP pula terus menggila dalam menghancurkan Islam di P.Pinang. Dengan slogan Amar Maaruf Nahi Mungkar, cina penghuni neraka terus mencerca dan menghina kesucian agam islam. Lepas ni, mereka akan murtadkan pula orang melayu P.Pinang didalam usaha untuk menjadikan P.Pinang sebagai Second Singapore. Atau mereka akan usir dan bunuh orang melayu disana supaya P.Pinang hanya diduduki oleh bangsa mereka sahaja.



Di kelantan, macam biasa, Nik Aziz masih tak sedarkan diri. Beliau hanya menganggap tindakan demonstrasi dihadapan Bangunan Kota Darul Naim hanya tindakan budak nakal. Takpelah Nik Aziz, teruskan duduk kat kerusi MB tu. Teruskanlah memperbodohkan pengikut pengikut tegar kau tu. Agaknya bila Allah s.w.t turunkan azab ada kau, barulah kau nak insaf yek.



PKR, PAS DAP Adalah RASIS!!
Kerajaan Pakatan Kerajaan Zalim

3 comments:

umno rasis said...

kau sendiri yg tak betul....

yb Raz said...

yaaa memang betul aku ni betul..kerajaan pakatan kerajaan zalim

salahudin said...

salam....bior beno kamu ni yeop..teman ni baru nak kenel dunia siber ni...teman bukan ape..kamu ngaji agama tinggi ke rendah...teman rasa kalo kamu benor islam tak gamok kamu kata kat orang gini sampeinye yeop...yang kamu kata ni orang islam yeop...lebih kurang fitnah la yeop...kamu malam ada buat tahajud yeop...subuh kamu buat di mesjid ke yeop....teman bukan ape duniya smentara cukup ke amel kamu yeop?