Geng Bas Sekolah

October 28, 2009

PAS Tetap Bersama Musuh Islam

Jika sebelum ini ada yang berharap PAS akan bersama memajukan ummah bersama UMNO, kini janganlah harap. Jangan di harap lagi pada orang tak sudi. Hj Hadi sudah memberi tahu bahawa mereka tidak sesekali bersatu sesama islam menentang musuh islam (DAP) sebaliknya akan setiasa bersama musuh islam menentang umat islam. (klik sini)

Janganlah disedihkan lagi kerana inilah rupa sebenar mereka. Apa yang mereka mahukan hanyalah kuasa, kuasa dan kuasa. Perjuangan islam cuma retorik. Marilah kita bersama sama menentang blogger mereka sedaya upaya dan berbanyakkanlah bersabar. Sesungguhnya Allah s.w.t sentiasa bersama orang yang sabar.

3 comments:

YANG GAMBI said...

Salam YB Raz, kawan setuju sangat dengan pendapat YB, kita teruskan tugas kita membenteras blogger-blogger dari terus membawa fitnah.

UMNO juga perlu meneruskan agendanya untuk berkhidmat kepada rakyat demi bangsa dan agama..... InsyaAllah Allah akan bersama kita yang benar....

PAPA GOMO said...

salam bro..harap dapat panjangkan isu ini....

Kecoh isu perjumpaan Blogger bersama Hassan Ali pada malam yang lepas. Apa yang sampai kecoh sangat ni??? Apa isu yang menarik sehinggakan Blogger Pakatan Al Banjari dan geng nya yang lain Kepanasan dengan artikel Gomo???
http://www.papagomo.com/2009/10/live-blogger-pakatan-kepanasan-dengan.html

King-Fx said...

PAS akan kehilangan Undi Melayu pada GE 13 kerana kebodohan diri sendiri yang nak mengejar undi bukan Melayu.

Pas akan ditendang tergolek aje apabila kalah banyak. Melayu akan bersatu semula kepada UMNO kerana yakin dengan pembaharuan yg di buat oleh UMNO.