Geng Bas Sekolah

June 20, 2009

Singkirkan Nik Aziz

PAS kini sudah berpecah kepada tiga.

  • PAS Nik Aziz
  • PAS Endorgan
  • PAS Perpaduan

Didalam banyak parti politik, parti PAS sering disebut sebut berbanding parti PKR mahupun DAP selain UMNO. Ini kerana PAS dianggotai orang melayu dan beragama islam seperti mana UMNO sedangkan PKR adalah parti campur manakala DAP terang terang parti KAFIR.

Oleh itu, PAS dipandang setaraf dengan UMNO kerana majoriti rakyat negara ini adalah orang melayu. Sayangnya PAS tidak pandai mengambil kesempatan dengan peluang yang ada. PAS telah dikemudikan oleh kapten veteran yang semakin hilang punca dengan arus kemodenan. Sedangkan kapten UMNO sudah bersilih ganti untuk memastikan UMNO terus releven dengan peredaran masa.


Sayangnya sekiranya PAS karam dilautan politik disebabkan kaptennya yang sudah kepenatan dan mudah hilang pertimbangan. Dan lebih sayang apabila peluang untuk orang melayu islam bergabung untuk menentang tentera salib (DAP) kini dihalang oleh kapten PAS. Sedangkan islam menganjurkan umatnya berbaik baik dan bersaudara sesama seagama.



Dan apabila tentera salib berjaya memecahkan umat islam di negara ini, Malaysia akan menjadi Palestin, Iraq dan Afganistan dengan penjajahan mereka. Agama islam akan lenyap di bumi Malaysia malah semua penganutnya akan disembelih dan dibunuh tanpa belas kasihan lagi.



Malah dakyah dakyah kristian dan zionis akan tersebar dipelusuk nusantara ini setelah Malaysia tumbang disebabkan perpecahan umat melayu islam. Sejarah kejatuhan melaka sudah membuktikan bahawa penjajah asing berupaya menawan Melaka apabila orang melayu sendiri berpecah belah dan menjadi pengkhianat agama dan bangsa.


British juga berupaya menawan tanah melayu apabila negeri negeri melayu tidak bersatu. Raja raja melayu dipaksa menerima residen British dan secara perlahan lahan negeri dijajah British secara halus.

Kini semua itu bakal berulang sekiranya orang melayu masih berdegil dengan pegangan politik masing masing sehingga membelakangkan perpaduan ummah. Pulihkan semula hubungan sesama jemaah sebelum kemurkaan Allah s.w.t menimpa kita semua.

Singkirkan segala elemen negatif yang boleh menjejaskan perpaduan kita malah buang Nik Aziz sekiranya dia tetap berpegang dengan fahaman asabiyahnya. Satukan umat islam demi melawan tentera kafir.

9 comments:

Jeffry said...

SLM BRO..KUPASAN YG MENARIK!..ANWAR NAK JADIKAN M'SIA AMERIKA NO. 3 SELEPAS SINGPURA DI TENGGARA ASIA. DIA NAK KITA IKUT JEJAK AMERIKA MENGAMALKAN UDAYA SONGSANG TANPA BATASAN 100%!!

Anonymous said...

dap kata, cina sokong mca sama macam cina sokong umno/melayu. maka cina pun tertipu dan sokong dap.

apa kurangnya melayu/islam sokong pas? sama macam melayu/islam sokong dap. maka masih ramai melayu/islam tertipu diri sendiri dgn sokong pas (dap).

bERANIKAN hATI said...

Salam Bro,
Setuju supaya Nik Aziz dipecat atau memecat dirinya sendiri dan keluar dari PAS ~ bERANIKAN hATI

yb raz said...

terima kasih diatas pandangan anda semua.

diharap semua orang melayu dapat bersatu untuk mengelakkan orang melayu dihalau dari tanah air sendiri.

pakcik said...

Puak Erdogan sedang membiak dalam PAS..bila dah kuasai PAS mereka akan tolak golongan Ulamak.

nanti geng-geng ulamak akan keluar Parti dan tubuh parti baru.. seperti apa yang berlaku pada UMNO suatu tika dahulu.

Geng ulamak keluar UMNO untuk menubuhkan Parti PAS. akan datang, geng ulamak keluar dari PAS untuk tubuhkan Parti.....

PKMPL said...

jangan biarkan orang2 ini berkuasa. mari kita tolak pakatan pembangkang!

Anonymous said...

Najib pemimpin yang baik ke?

Kenapa tak pecat najib sahaja.

yb Raz said...

hal dalaman pas, kita tidak perlu ambil tahu. yang perlu diambil berat, hal orang melayu dan kesucian agama islam.

memang najib orang baik. anwar orang jahat. habis tu ko tak puas hati ke? bodoh punya manusia yang gunakan anon. buat sakit mak ko je beranakkan ko tapi ko sokong pembangkang.

MAHAGURU58 said...

Assalamualaikum semua.

Bila minda sudah terjajah,
Hakikat didepan mata menjadi samar,
Jika ingin kembali terjajah,
Pakatlah sokong politik si Anwar.

Tanah Melayu asal kelahiranku,
Lahir dibumi Pulau Pinang,
Alangkah sakitnya hatiku,
Perpaduan ummah kini dah hilang..

Nama saja Tok Guru bukan kepalang,
Dendam kesumat terlalu tebal,
Bila ego sudah lama bersarang,
Hilang lah alim timbul lah bebal!

Malaikatul Maut sedang memantau,
Sikap politikus rakus berkuasa,
Biar bersilat kungfu berkuntau,
Tibanya ajal mereka kan merasa.

Biarpun Karpal, Kit Siang, Nuar Berahim, Mahathir, Nik Aziz dan segala kepala anti perpaduan ummah sekelian merancang menggagalkan fitrah alami, satu hari kelak umat ini pasti kan kembali bertaut diantara satu sama lain.

Kesekelian diatas sudah masuk usia maghrib dan ada yang melampaui waktu `isya.

Percayalah. Bila mula kojol satu demi satu, jendalu anti perpaduan ini, semakin hampirlah jurang diantara umat Islam didalam negara ini dan tidak mustahil apa yang dirancang tempohari akan menjadi kenyataan.

Insya Allah.