Geng Bas Sekolah

May 7, 2009

Pakatan Rakyat Boneka Zionis

Pakatan Rakyat sudah terbukti permainan Zionis di rantau Asia Tenggara. Kebencian dan dendam orang yahudi terhadap orang islam semakin hebat sehingga berusaha menawan negara orang islam satu persatu.

Sekarang Malaysia mula jadi sasaran Zionis dengan menyokong penubuhan Pakatan Rakyat. Mereka menperalatkan orang melayu yang lemah imannya dan mendorong mereka melakukan keganasan, kemungkaran malah memberontak dengan menumbangkan kerajaan yang sah.


Tindakan Pakatan Rakyat ini jelas mengikut amalan Amerika dan yahudi yang tidak mengiktiraf kerajaan Palestin Hamas yang telah dipilih secara sah oleh orang Palestin sendiri. Oleh itu tidak pelik apabila Pakatan Rakyat berusaha merampas negara melalui tipu daya dan fitnah. Malah menghalalkan melompat parti semata mata untuk berkuasa. Mereka semuanya mengikut telunjuk Yahudi.

Terbaru mereka merancang untuk menyambut hari lahir seorang kafir Mongolia di depan kompleks pejabat perdana menteri di Putrajaya. Bagaimanapun syukur Alhamdullillah dengan rahmat Allah s.w.t, tindakan terkutuk mereka berjaya dihalang.



Dengan rahmat Allah s.w.t jua, negeri Perak dapat dibebaskan daripada penjajahan rejim Zionis. Marilah kita sama sama berdoa dan berusaha membebaskan seluruh tanah air kita daripada Zionis dan Pakatan Rakyat.

9 comments:

Anonymous said...

Sapa zionis ni bg ooi. UBN le zionis, rampas kuasa speker dan negeri cam kafir laknatullah. Hg nie hanya pengampu untuk mendapatkan sesuap nasi dari UBN. Tuhan ko bukan nye allah aku rasa, coz hg takut mengatakan yg hak dan yg batil. Apa2 pun insyaallah UBN akan tumbang jua akhirnya bersama dengan semangat nasionalis nye.

TokMudim said...

Sape Zionis??

Jangan jadi BABI semua benda sondol....janji perut buncit.

No War Pigs. Stupid.

yb raz said...

Sejarah telah mengajar kita, orang melayu mudah diperalatkan oleh bangsa asing.

Terpulanglah pada kamu semua nak menyokong atau mempertahankan kedaulatan negara dan orang melayu.

Pakatan rakyat hanya nak menghapuskan orang melayu dan agama islam daripada malaysia saja.

Anonymous said...

Lihat sejarah kejatuhan kerajaan agung Islam,Islam yyang merobek Islam,jika kafir jatuhkan Islam,Islam akan bangkit,tapi jika Islam yang jatuhkan Islam,Kafir yang akan gah bertakhta.Contohnya Iraq dan Afghanistan sekarang.

Ingat Melayu,Melayu lawan Melayu,Melayu dan Islam akan rugi.
Dari Mac 2008 hingga kini sudah byk hak kita tergadai krn kita saling bercakaran.Kita sudah tidak kuat spt dahulu.

Bangkit Melayu Daulatkan Islam.Daulatkan Islam Dengan Bijaksana.PAS dan UMNO harus bersatu..Perjuangan UMNO:Bangsa Dan Agama Islam

Perjuangan PAS:Agama Islam

Manusia pertama yang akan gentar jika UMNO dan PAS bergabung ialah Anwar Ibrahim

Anonymous said...

Sbb Melayu x kuat,Singapura jadi milik orang.....

Anonymous said...

Dulu Melayu naik beskal,pastu naik moto honda 70,pastu naik honda EX 5,pastu naik kancil,pastu wira,pastu perdana,pastu naik camry,pastu naik BMW....

Dulu sekolah pondok,pastu sekolah agama,pastu sek men keb agama,pastu masuk UIA....

Aku rasa UMNO ni mmg BANGSAT sangat sbb bela rakyat Melayu Islam sampai berjaya....

Sbb tu ramai anak muda lupa jasa UMNO dan BN...

Melayu Mudah Lupa,
Melayu Mudah Lupa,
Melayu Mudah Lupa,
Melayu Mudah Lupa,
Melayu Mudah Lupa,
Melayu Mudah Lupa,
Melayu Mudah Lupa,

Bila dan hilang kuasa dan agama tergadai baru kita menyesal.
Masa tu kita tinggal nama saja.

Anonymous said...

Saya betul2 tak faham.

Saya cina. lahir di Malaysia, tanahair tercintaku. Sanggup berkorban untuk mempertahankan negaraku tercinta.

Sejak kecil berkawan TIDAK pernah melihat warna kulit atau agama. Semua kawan pada saya.

Tetapi sedihnya, semakin saya dewasa, semakin saya SEDAR tanah yang ku anggap sebagai tanah tumpahnya darahku, sebenarnya TIDAK MENGANGGAP saya sebagai anak jati negara.

kerana semuanya melayu, melayu, melayu.
cina dan india dianggap kaum pendatang, warga KELAS KEDUA.

jadi saya mula bertanya pada diri saya,
MENGAPAKAH SAYA MASIH LAGI PATRIOTIK?
MENGAPAKAH SAYA MASIH MENCINTAI NEGARA MALAYSIA?
MENGAPAKAH SAYA MASIH MAHU MENYUMBANG SEGALA TENAGA DAN JASAKU DI TANAH INI?

sedangkan pada sesetengah orang Melayu (saya tahu bukan semua), saya hanyalah kaum pendatang yang kononnya mempunyai hasrat untuk menghapuskan melayu dan agama orang melayu iaitu islam.

hati saya semakin hari semakin hancur.

-luahan orang cina-

kelambuharimau said...

syabas..teruskan perjuangan! puak penyokong pembagkang ni memang tak sedar diri sebab mereka ni dah tak de tempat nak berjuang..jadi berjuang untuk bangsa lain demi kepentingan politik jer.lantaklah negara tergadai pun..yang penting hati puas..itu prinsip depa

Anonymous said...

wahai orang cina di atas, jika kamu betul betul rase semangat patriotik, kamu akan membantu rakan rkaan melayu kamu agar berdiri dan berlari bersama sama dengan kamu.

masalahnya di dunia yang realiti, rakan rakan kamu yang kiasu itu sememangnya hendak menjahanamkan bangsa melayu dan agam islam. itu adalah kenyataan. jika kamu bukan salah seorang daripada rakan rakan kamu, kamu tidak akan rasa seperti 2nd class citizen. kerana status kamu sama sahaja dengan status kaum melayu yang sudah berjaya. anak anak mereka juga tidak menerima biasiswa walaupun mendapat keputusan peperiksaan yang memberangsangkan. mereka juga perlu mencapai kejayaan tanpa peluang atau bantuan kerajaan. mereka belajar di luar negara dengan menggunakan duit sendiri. sama seperti kamu.


masalahnya ialah kerana kamu sendiri membuatkan diri kamu sebagai pendatang apabila rakan rakan kamu berbahasa cina di hadapan orang melayu. orang melayu pula yang terasa mereka di negara asing di tanah sendiri.

jika kamu kata semua melayu sepatutnya boleh berjaya tanpa bantuan selepas 50 tahun merdeka. kami orang melayu patut juga berkata kamu kaum selain dari kaum melayu sepatutnya sudah mengadaptasikan diri kamu di malaysia sepenuhnya selepas 50 tahun tanpa merasakan kamu orang cina atau india tapi, orang malaysia. tidak menggunakan bahasa cina atau india di dalam percakapan harian. seperti orang cina di indonesia. mereka tidak langsung ade ciri ciri orang cina sebaliknya mereka adalah pure indonesian.


hak orang melayu kamu tidak patut pertikaikan. perlembagaan tidak boleh dipersoalkan. jika kami orang melayu tidak mempersoalkan perlembagaan berkenaan jus soli nenek moyang kamu mengenai kerakyatan kamu dan cucu cucu kamu, kamu juga tidak patut mempersoalkan kedudukan istimewa orang orang bumiputera dan cucu cicit kami.

berkompromi. tetapi bukan hanya sebelah pihak.