Geng Bas Sekolah

May 8, 2009

Orang Pakatan Rakyat Menyerupai Yahudi

Sisi gelap orang Pakatan Rakyat semakin terdedah. Kedegilan dan kejahatan mereka semakin menjadi jadi dan hampir menyerupai sifat orang Yahudi. Perangai buruk mereka dapat dilihat jelas semasa persidangan DUN Perak semalam.


Kedegilan bekas speaker V.Sivakumar yang tidak mahu mengakui dilucutkan jawatan telah bertindak gila kuasa seperti bekas bosnya iaitu Nizar. Dia yang terpaksa diheret keluar dan menyebabkan persidangan DUN tertangguh selama lima jam.


Apakah mereka merasakan bahawa mereka ini adalah insan pilihan Allah s.w.t yang melakukan hanya segala yang betul belaka? Apakah mereka merasakan bahawa hanya mereka yang lebih berhak dari orang lain? Apakah mereka sentiasa betul dan benar?



Orang Pakatan Rakyat yang berperangai begini jelas menunjukkan sifat orang yahudi. Yang degil dan mengangap diri mereka bangsa pilihan tuhan. Yang tidak mahu menerima kebenaran yang nyata.

Jelaslah orang Pakatan Rakyat telah tersesat sepertimana bangsa yahudi yang tidak mahu menerima kebenaran.

10 comments:

TokMudim said...

Jangan jadi BABI apa benda pun sondol...janji perut ada isi.


No War pigs. Stupid.

Anonymous said...

Sebenarnya org UMNO/BN lah berperangai mcm jin ifrit dan bapak segala YAHUDI kat dalam Malaysia ni....dah kenal dah bro.....memang setan UMNO ni...UMNO ni adalah cabang parti YAHUDI kat malaysia ni bro...

anti munafik said...

Memang UMNO setan tapi kamu ANON 7:23 AM melantak isi perut perut kamu, bagi emak bapak kamu makan, anak bini kalau ada adalah hasil usaha UMNO setan.Kalau nak harap kan pas minum kencing dap kafir harbi pun sanggup , pkr asyik main bontot koling dan eli perempuan bogel. itu kawan kamu. MUNAFIK!

Di Perak, kami dah tendang terajang babi-babi dan pariah dari DUN kami. nizar dah lunyai jadi barua dap kafir harbi.

Anonymous said...

Betul tu anti munafik......
memang UMNO SETAN pun...tak tau ke atau buat-buat tak tahu.....
Bila UMNO kena kutuk mula lah ko ungkit-ungkit sapa beri makan, sapa beri kaya..????? itu lah lagu UMNO...
UMNO aku lihat:
1. semakin hari semakin hancur,
2. semakin hari semakin punah,
3. semakin hari semakin tak tentu hala,
4. semakin hari semakin KURANG AJAR,
5. Semakin hari semakin BIADAB
6. Semakin hari semakin sial
7. Semakin hari semakin gila kuasa, mentedarah rasuah,
8. Semakin hari bertambah nyanyok
9. Semakin hari semakin DIBENCI
10. Semakin hari semakin menyalahgunakan kuasa utk terus berkuasa
11. Semakin hari semakin pengecut
(UMNO berani bila ada POLIS di belakang dia jer)
12. Semakin hari melalut
13 Semakin hari semakin batak
14. Semakin hari semakin haprak
15. Semakin hari semakin sombong
16. Semakin hari semakin ego kepala butuh dia
17. Semakin hari semakin merosakkan Malaysia dan mencemar nama Malaysia
18. Semakin hari UMNO semakin disumpah, dihina, dilaknat, dicaci, disaranah, dikeji, dihina, dimarah dan dihina sehinanya oleh RAKYAT
19. Semakin hari UMNO semakin membaham rasuah dan membolot kekayaan negara
20...Dan semakin hari rakyat tdk sabar menunggu utk PRK dan PRU 13 utk dihumban saja UMNO /BN ke neraka...Sama-samlah kita tolak UMNO/BN secara total nanti..biar dia kalah teruk..barulah aman negara kita yg tercinta ini...

Dan, kalu ko kata PR perak dah ko humban....kalu berani Bubar DUN perak tu sekarang ...masa tu tahu lah ko langit tu tinggi atau rendah bro....telor UMNO pun hilang nanti tau..usahkan wang deposit......

UMNO Perak hanya suka dan seronok utk jangka masa pendek bro....rasanya hanya 2 tahun jer...lepas tu ekau gigit jari dan menagis tak berlagu lah bro utk selamamya...tu dinamakan, berebut sebiji beras seguni beras akan hilang nanti...insyaaalllahh Bro Anti Munafik...kita tolak lah UMNO /BN nanti yer....UMNO/BN ni dah banyak bawak sial lah bro....

Anonymous said...

umno mmg celaka..

melayu perantauan

rahman,ahchong,muniandy said...

The Raja Muda told the duo(si nizar dan si ngeh): “I don’t want to get involved in this. I just want to give my speech, so respect my speech, when I am giving it. You understand that? If you want to work with me in future, you have to respect my speech. Understand?

raz said...

sedar sedarlah wei. jangan nak dok sokong pakatan rakyat tuh. bukannya pakatan rakyat lagi dah tapi pakatan syaitan

Anonymous said...

sedar sedarlah wei. jangan nak dok sokong UMNO/BN tuh. bukannya Barisan Nasional lagi dah, tapi Barisan Neraka....berbarislah ko nak masuk neraka nanti.....

Sedar lah wei....UMNO/BN perosak no 1 di malaysia ni....UMNO ni lbh teruk dr KOMUNIS.....babi pun tak cam ni perangai dia.....butuh la ko, sial UMNO...UMNO barisan Melayu Gampang....Allah laknatilah UMNO dunia akhirat..... bila UMNO dah mampus lps PRU 13, baru lah aman sikit....dia cuba nak bangkit jer...pancung cepat-cepat...benam sampai mampus berul-betul......eeeeeiiii...bencinya aku pd UMNO setaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnn

Tasek said...

hangpa sokong la Pakatan Rakyat atau alim ulama hangpa yang degil ketegaq tu.. berkawan dgn DAP laknatullah yang terang2 anti-Islam tak pa.. nak berkawan dgn UMNO saudara se-Islam tak boleh.. belum apa2 nik aziz dah tolak gagasan kerajaan perpaduan.. melayu2 PR ni adalah melayu OTAK SINGKAT!

Anonymous said...

kesian penyokor pr. perangai dalam dunia cyber sama je dengan perangai tepi jalan. terlalak memaki macam orang kene orgasm. hahaha. melayu PR = melayu REMPIT! tengok gaya diorang balun umno dah tau golongan melayu intellectual tahap mane diorang datang.

biarlah orang umno yang korup dengan dosa dosa mereka. tak semua orang umno korup. (penyokong pr rasa semua umno korup sebab pak lebai dengan pak konon lebai dah bitau 24 jam umno korup umno korup umno korup). (tapi mereka juga korup.) haih.

selagi engkau tak ada hal boleh carik rezeki halal, apa masalah engkau?.. bantuan diberikan. peluang diberikan. hanya melayu pr yang bodoh ni tak reti reti nak belajar. tau nak bende semua free. free air. free minyak (kalau boleh). free itu free ini. pegi balik zaman communist la kalau semua nak free. pastu dahlah tak nak rebut peluang.. bila golongan melayu ultra jadi kaya raya.. cakap rasuah lah. itu lah. tak adillahl. padahal diri sendiri suke merempit tak reti nak bersaing. ada hati nak beriri hati. memang typical melayu busuk hati hasad dengki. bila dah tak berjaya.. salahkan pulak umno. yang dah bagi semua peluang kat mereka untuk menjadi sama rata dengan kaum lain di malaysia.

melayu umno - melayu patriotic. melayu pandai. (dan sabar ketika umno gawat dengan orang orang yang tidak berkelayan menjadi pemimpin).
melayu pr - melayu bodoh. rempit. gagal hidup tuduh kerajaan. itu je.

bukan melayu bn - rakyat patriotic dan sedar diri.
bukan melayu pr - tak sedar diri. sila blah jika tak hormat undang undang malaysia.