Geng Bas Sekolah

May 6, 2009

Pakatan Rakyat Punca Masalah Mat Rempit

Kesyaitanan mat rempit dan peragut semakin menjadi jadi kebelakangan ini. Ini boleh dilihat apabila pihak polis berjaya menahan lebih 200 orang mat rempit dan kejadian ragut semakin ganas sehingga sanggup membunuh mangsanya.


Disamping masalah moral, kecelaruan dan keganasan orang orang pakatan rakyat juga menyumbang kepada kenaikan masalah tersebut. Mat rempit terdiri daripada golongan muda yang masih mentah.


Apabila mereka melihat "orang tua dari Pakatan Rakyat" melakukan rusuhan, berbaring ditengah jalan, menghalalkan yang haram, maka mereka mengangap segala tindakan tersebut adalah betul. Sebab itu mereka bebas berlumba haram kerana contoh mereka adalah dari Pakatan Rakyat.



Hendak pula Pakatan Rakyat memerintah Selangor dan Kuala Lumpur, maka bertambahlah sifat syaitan mereka kerana Kerajaan Syaitan menguasai negeri dan ibu kota.

Sokong Pakatan Rakyat Bererti Menyokong Zionis

Ketika Islam Dicabar, Rasullullah s.a.w Di Hina, Bangkitlah Wahai Umat Muhammad Demi Mempertahankan Akidah Dan Kebenaran Yang Diyakini

6 comments:

Anonymous said...

Ada juga manusia bodoh cam penulis blog ni..kau takde modal lain dah ke nak kaitkan dgn pr..ramai org kat office aku ni dok tergelak..
*Jangan marahye,aku ni tetamu..Walaupun cam hampeh tapi aku masih sudi baca..

raz said...

terima kasih kerana sudi membaca. anggap saja sebagai hiburan hahaa.

kalau blog pro pembangkang boleh mengkaitkan apa saja topik dengan kerajaan, mengapa aku tak boleh berkata tentang pembangkang pula.

Anonymous said...

gampang!!!

aok buat malu koi jer!!!

YB Raz said...

hahahaaaa

Anonymous said...

Bukan PR le penyebabnye kwn oii. Tapi UBN, puok2 ni le yg menggalakkan hiburan dan masalah sosial ni. Hg tgk kat TV3suku dan RTM tu je dah le, berapa jam rancangan untuk agama berbanding ngan jam untuk rancangan hiburan. Tak cukupn gan tu dibuatnye satu channel khas utk merosakkan bangsa melayu islam ngan channel 180. Ni le yg dikatakan pembela agama bangsa dan negara. Bwk le berenti ngampu, tak sudah nye. Kelak nak jwb apa ngan allah. Setiap perkataan kita akan dipertanggungjawabkan keatas kita. Jadi bwk2 le bertaubat sebelum pintu taubat ditutup.
Sori, aku tak mau guna nama sebenar, coz kepercayaan aku kepada sistem negara nie dah tak de, kerana malaysia ni negara untuk mengampu je, bg yg menetang pasti akan dihukum, silap2 nyawa melayang. Setelah PR memerintah malaysia nanti baru aku bagi nama sebenar dan juga ic aku.

kelambuharimau said...

depa ni bodoh sebenarnya..nak salahkan bn bila anak mereka hilang kawalan..kerajaan nak fikirkan ekonomi,bantuan,biasiswa,kebajikan,keamanan,dan macam macam lagilah..takkan sampai lubang bontot anak lu orang pun kerajaan nak jaga..habis..PR dah dapat rampas kuasa di selangor..kenapa tak tutup jer semua pusat hiburan tu.? bercakap pandai tetapi tak buat..piiiraah..parti islam perr kalu tunduk kat DAP..hehehe kalu nak jaga anak biarlah ibarat melentur buluh dari rebung .bukan dah tumbuh bulu anunya baru nak didik anak memanglah tak menjadi.tololla lu orang PR!