Geng Bas Sekolah

April 6, 2009

Orang Melayu Harus Bersiap Sedia Berperang

Disaat ini, semakin banyak musuh Islam yang mula menunjukkan diri. Baru baru ini, heboh terdapat sebuah video di Youtube yang menghina Islam. Mereka berani kerana orang melayu dan orang islam sudah lemah dan berpecah.

Selepas ini, kalau ada orang kafir yang menyembelih orang melayu dan Islam dinegara ini, pasti ada dua buah parti melayu yang menyokong tindakan orang kafir berkenaan. Satunya menggunakan nama Islam untuk menghalalkan politik mereka manakala satu lagi hanya mengangkat martabat pemimpin mereka. Bukannya mengangkat martabat Islam.

Oleh itu, kita sebagai orang melayu dan Islam, haruslah menghalang dua buah parti ini. Mereka amatlah merbahaya. Umpama api didalam sekam, mereka akan menyokong orang kafir memerangi kita.

Sebelum itu terjadi, kita harus memerangi mereka. Buat masa ini, kita tidak perlu menggunakan kekerasan. Cuma jangan mengundi dan menyokong agenda mereka sahaja. Sebagai rakyat negara ini, kita haruslah bertanggungjawap melindunginya daripada musuh sama ada daripada luar mahupun dalam.

Peperangan semakin hampir. Orang yahudi semakin mengganas manakala Korea Utara mula bertindak aggresif. Tidak mustahil perang dunia akan terjadi tidak lama lagi. Malah Malaysia juga akan terlibat sama.

Hayatilah lirik video dibawah. Sama samalah kita menanamkan semangat jihad didalam diri. Berusahalah memajukan diri, keluarga dan negara. Sesungguhnya berjuang dijalan Allah syurgalah ganjarannya berserta 73 orang bidadari menanti kita.



Ketika Islam Dicabar, Rasullullah s.a.w Di Hina, Bangkitlah Wahai Umat Muhammad Demi Mempertahankan Akidah Dan Kebenaran Yang Diyakini

5 comments:

Jeffry said...

SALAM ZIARAH BRO
HUHUHU NMPK GAYA PENGUNDI BKT GANTANG DH TOLAK NIZAR MENTAH2. ALHAMDULLILAH.. APE PUN KITA X BLH LEKA BRO..SEBELUM KEPUTUSAN HANYE DI KETAHUI ESOK MLM KITA SAMA2 BERDOA JE UTK KEMENANGAN BN...

HIDUP BN!!!...HIDUP UMNO!!!!

YEHUUUUUU!!!!

Panglima Perang Cyber said...

PENTING : SILA sebarkan video ini http://www.youtube.com/watch?v=LSgEGpvdqj8 di blog anda atau menerusi YM anda

Panglima Pondan Cyber said...

Nak berjuang konon. Muka macam anak ikan tak cukup vitamin.

Hahaha!

Najib Mongoliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Altantuyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anonymous said...

kahkahkah. bila UMNO kalah mula la nk bersatu atas nama melayu
bila UMNO kuat time mahathir dulu kutuk melayu PAS macam2

pakatan PAS PKR & DAP baru beberapa tahun bersama dikatakan pakatan kafir.
UMNO-BN dah 50 tahun berpakat dengan kafir.

kahkahkah. kahkahkah. kahkahkah.
woit bolih tanya?
sekolah setakat derejah berapa?
sekolah mana dulu?

BPN ni amende? panglima kau tu bila nk jadi pangenam pangtujuh dan panglapan

kahkahkah. kahkahkah. kahkahkah.
kenal lee kim sai tak?
baca sejarah lee kim sai.
kalau tak kenal sila belajar sejarah
jangan berkokok mcm mcm budak bodoh jadi pencacai.

BPN ANAK HARAM said...

UMNO Terus Mara untuk Berukkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Semua!

Bersatu kita bersatu, di bawah si Najib Penipuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Altantuyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Mongoliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa