Geng Bas Sekolah

April 6, 2009

Kemuncak PRK - Selamat Mengundi

Seperti biasa, diakhir mana mana PRK, aku sampaikan pesanan buat semua pengundi yang bakal menentukan masa depan diri serta keluarga mereka.

Kali ini aku tidak mahu bercerita banyak. Semua pengundi sudah besar panjang. Sudah matang berfikir. jadi pilihlah yang terbaik dari yang baik baik. Bukan yang buruk buruk seperti adun terdahulu.

Negara sudah merdeka lebih 50 tahun. Malah sudah mencapai status negara maju. Jadi fikirlah siapa yang layak dan siapa yang tidak. Kalau anda semua masih memilih pihak yang salah, aku tidak marah apatah lagi mengeji. Cuma terkilan sedikit kerana anda telah menolak peluang yang ada untuk kebahagian anak cucu.

Selamat mengundi buat semua.

2 comments:

TokMudim said...

Mari lah mengundi

BN kalah teruk satu kenyataan...semua dah tahu..DS Najib dah tahu.....ada dia sibuk nak kempen... Pak Lah dah tahu BN kalah....ada dia sibuk ambil tahu ...sebab dia dah tahu...BN kalah teruk.


Undi PAS>.Selamatkan Malaysia

Anonymous said...

kahkahkah. kahkahkah.
betul betul betul aku sokong kau kali ni KOH.

rakyat dah matang berfikir. semua sudah besar dan panjang. diorang dah buat keputusan.

kahkahkah. yang tak matang kau jer.
yang tak besar menjalar panjang kau jer la

kahkahkah. kahkahkah. kahkahkah.
assalamualaikum. nk mkn dedak?