Geng Bas Sekolah

March 19, 2009

UMNO Perlu Bersih

Sekarang kedengaran desas desus yang meminta UMNO dibubar. Dan menyedihkan lagi ianya disuarakan oleh ahli UMNO yang kehilangan "ayam tambatan" mereka.

Sejak "hero" mereka tidak dibenarkan bertanding, ada diantara mereka yang mahu berpiket semasa perhimpunan UMNO minggu depan. Malah menuduh terdapat konspirasi untuk menjatuhkan "hero" mereka.

Walaubagaimanapun Najib sudah menegaskan bahawa tiada sesiapa yang menjadi kambing hitam. Sekiranya seseorang itu didapati bersalah, dia tetap bersalah. Tentang Khairy, aku sendiri tidak pasti mengapa beliau masih dibenarkan bertanding, walaupun terdapat beberapa kesalahan yang dilakukannya.

Adakah kerana dia menantu PakLah, maka dia hanya diberi warning?

Bertandinglah secara jujur. Jangan menggunakan wang untuk mendapatkan pengaruh. Pihak displin UMNO perlu lebih tegas dan telus didalam penyiasatan. Janganlah amalkan "pilih kasih". Kelak UMNO juga yang rugi.

4 comments:

PAPA GOMO said...

SALAM BRO...
AKU PUN BERPENDAPAT YANG SAMA.
LEMBAGA DISIPLIN UMNO HARUS ADIL.
KJ JUGA PATUT DI GANTUNG.

ADIL DAN SAKSAMA PADA SEMUA....
IKLAN SAT...http://gomo-no1.blogspot.com/2009/03/tan-sri-muhyiddin-yassin-sememangnya.html

Jumayatara said...

Kalau kat Tanah Besar China orang-orang seperti KJ, Datuk Mohd Ali Rustam dan seangkatan denganya dah lama kena hukum tembak mati. Kat Malaysia boleh buat rayuan pulak…macam mana le UMNO nak bebas rasuah.



Say No to "Oral Sex".Respect your Wife.

Anonymous said...

salam bro,
kami mengesan blog bro adalah dari Pahang. Untuk makluman, kita ada blog yang dinamakan Gabungan Suara Anak Pahang > http://gerbangtemumaya.blogspot.com blog bro telah pun dilink-kan dari blog GTM. Kami hargai jika dapat bro Copy n Paste logo Gabungan Suara Anak Pahang di blog bro, terima kasih.

PAS UNTUK SEMUA said...

Kau ingat mcm kain kotor ke?
boleh basuh2 kasi bersih?