Geng Bas Sekolah

March 21, 2009

Jangan Menyokong Yahudi


Agensi-agensi berita Rusia memetik seorang pegawai kanan pertahanan semalam mengesahkan bahawa satu kontrak menjual sistem peluru berpandu pertahanan udara kepada Iran telah dimeterai dua tahun lalu.

Bagaimanapun, pegawai berkenaan memberitahu bahawa sehingga kini, senjata itu masih belum dihantar kepada Iran.

Pegawai-pegawai Rusia sebelum ini berulang kali menafikan negara itu membekalkan sejumlah peluru berpandu jenis S-300 kepada Iran.

Pembekalan peluru berpandu S-300s kepada Iran boleh menggugat imbangan ketenteraan di Asia Barat dan isu tersebut menjadi perdebatan hangat di kalangan diplomat selama beberapa bulan.

Israel dan Amerika Syarikat bimbang Iran akan menggunakan sistem peluru berpandu itu untuk melindungi kemudahan nuklearnya termasuk loji pengayaan uranium di Natanz sekali gus menjadikannya sukar untuk dimusnahkan.

Hek eleh macam sial perangai Israel dan Amerika. Suka hati Iranlah nak beli senjata apa. Itu hak dia sebagai negara berdaulat. Apahal Iran nak mintak kebenaran negara kafir bila nak beli senjata.

Nampak sangat yang Yahudi ni memang nak serang Iran. Sebab itulah takut sangat apabila Iran beli peluru berpandu pertahanan udara.

Malangnya ada "insan" di Malaysia ini turut menyokong Yahudi. Bukan setakat politik, malah sehingga pasukan bolapun menyokong Yahudi. Liaht saja apabila ada pertandingan bola sepak tak kira peringkat dunia, liga Inggeris dan lain lain.

Pasti ramai penyokong seperti Arsenal, MU dan lain lain yang bersorak girang. Tak sedar ke mereka semua menjadi penyokong Yahudi malah menyokong pihak kristian.

Maka betullah "apabila seorang Yahudi meletak sebiji bola ditengah padang, ramai umat islam yang lupa kepada Tuhannya."

2 comments:

Pak Agenda said...

Salam
Yahudi memang tak senang duduk jika Iran mempunyai senjata.
Yahudi jela yang boleh ada senjata?
Jangan lupa dengan senjata Yahudi di Malaysia iaitu Ketuanan Rakyat.

Anonymous said...

Salam,
Disini mereka boleh merupa menjadi PKR bahkan PAS. Mereka menggunakan Islam untuk membunuh Islam