Geng Bas Sekolah

March 17, 2009

Tahniah Buat Anak King


Syabas diucapkan kepada semua ahli Parlimen kerana berjaya menghalau keluar seorang pelakon drama iaitu Gobind Singh Deo. Beliau yang digantung tugas selama setahun kerana menuduh Dato Seri Najib sebagai pembunuh wanita sesat keturunan Mongol.

Diharap selepas ini para ahli Parlimen harus menggunakan otak sebelum bercakap. Walaupun anda semua mempunyai imuniti didalam dewan, tidak bermakna anda sewenang wenangnya menuduh dan menghina orang lain.

Imuniti itu tidak bermakna sekiranya "sniper" menunggu anda semua diluar dewan. Malah tidak silap aku, semalam sebuah akhbar menyiarkan bahan membuat bom mudah diperolehi di Pasar Pudu. Dengan mesin pengimbas rosak dipintu masuk negara serta lorong tikus, tidak mustahil suatu hari nanti Malaysia bakal digegarkan dengan bom kereta.

Selatan Thai sudah membuktikan bahawa tidak mustahil menghasil bom sedemikian. Tambahan pula pendatang asing yang mudah masuk ke negara ini boleh mendatangkan ancaman sedemikian.

Jadi berhati hatilah anda semua sebelum Malaysia menjadi Iraq. Ini bukannya ugutan, cuma kenyataan yang tiada yang mustahil didalam dunia ini.

Semoga Allah s.w.t melindungi kita semua Amin...

5 comments:

PAPA GOMO said...

SALAM BRO...
HUA..HUA...GUA BANYAK HAPPY BILA SI CELAKA NI DI GANTUNG DARI PARLIMEN.
TAMPA ELAUN!!!
HUA..HUA...HUA...
APA KERJA PART TIME DIA BUAT???

JAM 7 NANTI...
HE HE HE
AKU AKAN SEBARKAN APA KERJA NYA....

abe MIE 'TERJAH' said...

http://pkrpasdap.blogspot.com
lubang hidungmu menjadi pujaan
jasamu di kenang

Anonymous said...

kenapa nak tunggu jam 7 lak hehehe

Buaya-Merah said...

salam perpaduan semua..
aku juga berasa bersyukur akhirnya si ular hitam ini berjaya disingkir dr parlimen yg mulia..aku harap semua ahli parlimen PR yg lain tidak lagi membuat kacau dlm perbahasan dlm dewan rakyat yg mulia lg..sbgai pegajaran berguna pd semua MP2 yg lain..tq..

http://www.buaya-merah.blogspot.com/

Tai said...

Baguslah. Taklah haru-biru lagi.