Geng Bas Sekolah

March 22, 2009

Hentikan Keganasan Wahai Penyokong PR aka Syaitan

Semakin hampir pilihanraya, semakin banyak fitnah disebarkan. Malah sehingga tahap menyebarkan risalah yang menghina Mufti dan Sultan Perak.

Apa nak jadi masyarakat sekarang. Begitu rendahnya iman dan pemikiran. Hanya kerana dendam politik, sanggup menghina Ulama dan Pemerintah. Sedangkan selama 5o tahun, tak pernah Mufti dan Sultan masuk campur politik.

Dan dipihak PR lebih dahsyat kesyaitannya. UMNO belum lagi mengeluarkan apa apa komen, terus je penyokong PR menuduh UMNO yang lakukan. Punyalah busuk hati dan pemikiran mereka. Sudah 50 tahun merdeka, rupa rupanya minda penyokong PR masih belum matang.

Hanya tahu menuduh, memfitnah dan melakukan rusuhan sahaja. Itulah permainan penyokong PR. Bila menang, terlompat terkinja kinja umpama BABI mendapat sijil HALAL. Bila kalah mulalah nak mengamuk, nak merusuh, nak membunuh.

Daripada tuduh menuduh, ada lebih baik kita semua mengadakan solat hajat diseluruh masjid di Malaysia. Meminta Allah menunjukkan kebenaran. Siapa yang salah, siapa yang benar. Biar yang bersalah mati perut pecah.

8 comments:

PARPUKARI said...

INI SYAITAN LAIN JENIS PUNYA BRO, TAK MAKAN SAMAN PUNYA NI...

http://parpukari.blogspot.com/2009/03/yb-fairus-tkm-1-pp-akan-meninggalakan.html

Lord Garam said...

Syaitan dan PR sinonim..Lihat Nik Ajis sanggup berkawan dengan syaitan bro...

Orang-orang agama taksub dan egonya sungguh jijik untuk dilihat. Sebab itu aku malas nak bercampur orang agama.

gotahlantun said...

SALAM BRO,

BAGUS PUNYA POST...
EDEN SUKA.

Anonymous said...

Orang yang jahil yang membuat maksiat,zina, judi, minum arak, makan rasuah akan diampunkan ALLAH sekiranya mereka bertaubat.

Tetapi mereka yang hebat dalam ilmu agama tetapi cakap tidak serupa bikin(sifat munafik), suka mencaci maki orang, menabur fitnah, mendedahkan keaiban orang, merekalah golongan pertama yang akan disumbatkan ke neraka jahanam. Wallahu alam.

HousePK said...

Blog hampeh!....

Pemuda IKS said...

BERANI BERUBAH!

Anonymous said...

wahai parpu kari ciplak..kalau ko rasa ni blog hampeh, buat apa ko masuk.

Anonymous said...

kjaan palsu perak wujud skang ni diibaratkn spt pemilihn ketua klas skolah rdh.main angkt tgn sj trus jd.cikgu yg reti undang2 poun jd budak skolah rendah.he..he..