Geng Bas Sekolah

August 15, 2013

LAWYERS FOR LIBERTY MUSUH ISLAM - WAJIB DIPERANGI !

LAWYERS FOR LIBERTY adalah musuh islam yang wajib diperangi sehingga mereka hancur dari bumi Allah Taala. Kejahatan mereka mencampuri urusan agama Allah wajib dihalang sama sekali. Umat islam di Malaysia ni sepatutnya dah lama bangkit perangi orang orang kafir ni. Tapi sayang umat islam Malaysia semuanya bodoh belaka. Roh perjuangan islam tak wujud dalam diri mereka. Orang islam Malaysia lebih sayangkan periuk nasi, anak bini daripada sayangkan Allah. Sampai berperang dijalan Allah pun mereka tak mahu kerana takut kehilangan nikmat dunia.

Kebiadaban dan keceluparan pihak tertentu dalam mengulas kejadian berkaitan dengan umat Islam dan orang Melayu semakin ketara.

Ia terbukti apabila sebuah lagi pertubuhan bukan kerajaan (NGO) memperlekehkan tindakan tegas polis dan Majlis Agama Islam Johor (MAIJ) berhubung isu surau di sebuah resort di Sedili, Kota Tinggi yang digunakan oleh bukan Islam untuk upacara keagamaan mereka baru-baru ini.

Dalam Twitter yang disiarkan oleh portal berita propembangkang, Malaysiakini kelmarin, NGO yang mendakwa memperjuangkan hak asasi manusia dan reformasi undang-undang, Lawyers for Liberty (LFL) mengatakan pihak berkuasa agama Johor bersikap seperti 'Taliban' kerana merancang untuk merobohkan surau tersebut dengan alasan dibina tidak menepati arah kiblat.

LFL juga secara biadab mempersoalkan arah kiblat tersebut perlu dipatuhi oleh manusia dan bukan oleh surau. Antaranya mereka menulis;

"Surau 'meditasi' Buddha tidak menghadap kiblat, kata Mufti Johor... Dah gila - surau kena hadap kiblat, bukan manusia?"

Malah tidak cukup dengan itu, mereka juga mempersoalkan tindakan polis mengenakan reman selama empat hari ke atas pemilik resort tersebut dengan menyatakan: "Taliban dah bertapak di Malaysia - syabas BN. MAIJ (Majlis Agama Islam Johor) macam Taliban, @PDRMsia (polis) salah guna kuasa tangkap/reman pemilik resort, majistret (pula) bersekongkol benarkan empat hari reman.

"Agaknya @PDRMsia dah jadi penguat kuasa Taliban Msia lupa kerja sebenar - sibuk tangkap 'penghina' Islam bila hari-hari orang kena tembak/letupan."

Demikianlah biadabnya kelompok yang kononnya memperjuangkan hak asasi dan reformasi undang-undang ini. Mereka bercakap ikut sedap mulut tanpa mempedulikan sensitiviti umat Islam.

Soalnya, apakah LFL akan berdiam diri jika penghinaan itu berlaku ke atas agama lain, apakah kerana ia berlaku ke atas orang Melayu dan umat Islam maka soal ini harus dipandang remeh?

Selain itu, apakah motif LFL apabila mempersoalkan ketegasan polis dalam kes penghinaan ke atas Islam dan pada masa yang sama cuba mengaitkan dengan isu tembak yang semakin meningkat.

Sebelum memperkatakan perkara itu, LFL sepatutnya bertanya kembali siapakah yang bersalah atau bertanggungjawab memungkinkan semua itu berlaku. Bukannya ia akibat daripada perjuangan kononnya mahu melakukan reformasi dalam undang-undang.

Apakah LFL tidak terlibat sama dalam langkah penghapusan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA), Akta Hasutan, Ordinan Darurat dan Akta Kediaman Terhad.

Tidakkah anggota-anggota LFL memahami ketiadaan undang-undang itu telah memungkinkan penghinaan ke atas Islam semakin menjadi-jadi, sentimen perkauman semakin meningkat dan kejadian tembak semakin berleluasa?

Kalaulah LFL menganggap keempat-empat undang-undang berkenaan melanggar hak asasi manusia, kenapakah sebahagian undang-undang itu khususnya seumpama ISA masih wujud di sesetengah negara?

Janganlah hanya pandai bercakap soal hak asasi manusia dan reformasi undang-undang sehingga terlupa batasnya! Apa yang berlaku sekarang kerana sebahagian besar kita sudah melampaui batas itu. Penghapusan empat akta berkenaan memungkinkan semua itu berlaku.

Berikutan itu tidak payahlah LFL hendak mengkritik pihak berkuasa dalam apa juga isu kerana mereka tidak berhak dan tidak layak berbuat demikian. - Utusan Malaysia

1 comment:

Anonymous said...

Lawyers for liberty konon - mereka ni memang si HARAM JADAH penjilat kaki "demokrasi/hak asasi" SAMPAH Barat-Zionis! Bayangkanlah kalau umat Islam pergi ceroboh gereja, kuil Hindu/Cina! Dan jgn haraplah si Cina berani CEROBOH kuil Hindu .- mungkin HILANG KEPALA! Jadi yg Taliban [PENGGANAS yg. sebenarnya ditaja dan diketuai ejen-ejen Bukan Islam (yg. MENYAMAR sbg. orang Islam), si DAJAL DUA MUKA Barat-Israel utk menakluk Afghanistan yg. kaya minyak-gas] sebenarnya ialah loyar-loyar PENYANGAK DAPKURAP/PKR!

Kat Jerman/Barat, hanya perayaan Kristian sebagai acara RASMI negara; adakah mereka sambut Aidilfitri, Deepavali, Hari raya Cina dsbnya dengan sama - jgn haraplah! Gereja boleh tumbuh macam cendawan tapi masjid dan rumah ibadat agama lain, dikawal ketat. Dan wanita Islam pakai tudung tak boleh kerja dengan k’jaan di Jerman! Tetapi pertubuhan Jerman Konrad Adeneur pula nak masuk campur hal "hak asasi" kesamaan agama kat M'sia ni, apasal? Dasar PENJAJAH Barat-Zionis memangnya HIPOKRIT, PENIPU dan SAMSENG LAKNAT! Maka kenapa loyar-loyar liberty SAMPAH DAPKURAP/PKR tak MELALAK pula hal ini?!

Paderi-paderi Kristian pula boleh MEROGOL anak-anak kecil, lelaki mahupun perempuan, berdekad lamanya, dan dilindungi si Vatican. Dan puak Kristian dan gerejalah yg. membunuh dan merompak, beramai-ramai (berjuta) dan MENGKRISTIANkan Native Americans/Canadians (disembelih kulit kepala mereka), Aboriginal Australians (dipotong kemaluan yg. lelaki) dan Bumiputera Latin Amerika/Afrika berabad dulu? Lepas itu, puak Kristian bersama Yahudi juga yg. sekarang membunuh umat Islam (juga berjuta) sesuka hati seperti di Palestin, Libya, Syria, Somalia, Afghanistan, Mali, Sudan, Nigeria, Lebanon, selatan Thailand/Filipina, Iraq, dsbnya.
Semua pembunuhan ini adalah utk tujuan utama utk menjatuhkan Islam/umatnya dan merompak kekayaan Bumiputera Islam dan Bumiputera lain! Jadi mana-mana Bukan Islam, termasuk loyar-loyar ini, sebelum menghina Islam/umatnya, baik tengok tamadun sendiri!

Dan golongan liberal Islam/Melayu memang PENJAHANAM agama, bangsa dan negara. Kerana mereka sudah TAKSUB dgn "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si Barat-Zionis! Kononnya falsafah dan undang-undang Barat-Zionis yang 'terbaik' (pala hotak si KAPIAQ Barat-Zionis PENIPU ini!), di mana wang, kebebasan seks termasuk pelacuran/pornografi/kehamilan luar nikah (termasuk kanak-kanak), dadah, alkohol dan perjudian - menjadi tuhan mereka!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (dulu saya MAKCIK Tempurung; tapi saya asyik mimpi kembali ke RUMPUN akar, keenakan masakan KAMPUNG Melayu kita, nasi sambal belacan dgn ikan masin, dan ulam petai/jering!)