Geng Bas Sekolah

June 3, 2015

SYEIKH MAULANA GILA BABI


Dalam dunia ni, ada ramai orang gila. Paling bahaya adalah orang gila agama. Sebab gila dia boleh mencetuskan pembunuhan manusia beramai ramai. Dan orang gila agama ni, mereka pasang janggut, pakai serban dan jubah lepas tu terus anggap diri tu Ulama dan pewaris Nabi. Lepas tu mula keluarkan fatwa merepek dan anggap orang lain yang taknak ikut cakap dia sebagai kafir dan wajib dibunuh.

Spesis ni banyak di Arab, Pakistan, Bangladesh, Indonesia dan sekarang di Malaysia pun dah muncul. Orang macam ni patut direjam atau dipancung je. Sebab banyak melakukan kerosakkan di atas muka bumi Allah Taala. Banyak menyesatkan manusia dengan cerita agama bercampur khurafat. 

Malaysia sekarang dah dibanjiri pendatang dari Arab, Bangladesh, Iran dan Pakistan. Kerajaan Malaysia patut pantau dan tangkap mereka ini. Siasat apa tujuan mereka datang ke negara ini. Jangan sebab mereka kata mereka islam maka kita membiarkan mereka bebas berkeliaran di Malaysia. Sudahlah penguatkuasa Malaysia paling lemau. Bila mereka dah mula letupkan rakyat Malaysia, memang payah nak cari mereka lepas tu.

No comments: