Geng Bas Sekolah

August 13, 2014

ORANG KAFIR KEPANASAN DI SELANGOR


Dalam situasi yang semakin terdesak, DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) hari ini meminta empat anggota Exco kerajaan negeri Selangor daripada Pas supaya tidak menghadiri mesyuarat Exco esok.

Permintaan Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng itu adalah bagi menagih sokongan Pas agar bersama-sama mengecam tindakan pemecatan enam anggota Exco daripada PKR dan DAP oleh Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Menurut Guan Eng, beliau telah menghubungi Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali untuk memaklumkan permintaan itu dan berharap dapat dipanjangkan kepada pucuk pimpinan Pas.

"Saya sudah hubungi Setiausaha Agung Pas dan meminta supaya menyampaikan mesej ini kepada pucuk pimpinan parti, agar Exco Pas terlibat tidak menghadiri mesyuarat Exco sebagai solidariti terhadap enam Exco yang dipecat.

Akhirnya PKR dan DAP sudah mula merasa panas akibat perbuatan biadap mereka yang mahu tendang Khalid GapGap dan digantikan dengan Makcik Jah. DAP sememangnya mahukan boneka yang bodoh seperti Makcik Jah supaya senang merembat tanah di Selangor dan menekan orang orang islam.

Sekarang apabila sudah tersepit, mereka mahu puak PAS ikut telunjuk mereka dan boikot mesyuarat Exco. Heh kalau puak PAS ni benar benar cerdik dan istiqamah dalam perjuangan islam, mereka tidak akan ikut cakap orang orang kafir dan munafik ni. Tapi kalau mereka ikut cakap PKR dan DAP, humm puak PAS pun dah sama munafik. Baik terjun dalam lombong je lah.

3 comments:

Anonymous said...

Anwar perlu bertaubat..dia dah banyak menjahnamkan negara ini...
KARPAL Singh yg dah lama sink.

Anonymous said...

Yang 2 Pas sokong Nek Jah tu dah kena beli dah.

Anonymous said...

kih kih kih

terjun lombong???

sudah tentu hilang panassss!!!

tunggu apa lagi

@Sheikh Ketum Al Juburit !!