Geng Bas Sekolah

July 14, 2014

NASRANI TIDAK PERNAH BERHENTI MENGGANGGU UMAT ISLAM

Itulah kerja mereka. Bertepatan dengan ayat 120 surah Al Baqarah, “Sememangnya Pelampau Evangelis Kristian Mempunyai Agenda Jahat Di Malaysia hinggakan celuparnya mulut Kit Siang Apakah Kini Berpesan Sesama Sendiri Ingatkan Firman Allah Sudah Tidak Boleh Lagi?

Seperti tahun-tahun lepas semenjak 20 tahun lalu inilah yang mereka lakukan pada bulan Ramadhan ketika kita berpuasa sepanjang bulan. Pelampau Kristian Berdoa Sepanjang Ramadhan Untuk Orang Islam Murtad.

Kempen yang sama telah mereka gerakkan mulai hari ini. “30 Days of Prayer for the Muslim World” starts June 28, 2014 disebut dalam laman rasmi mereka di http://www.30-days.net.

Para Evangelis Kristian melaksanakan kempen untuk mendoakan agar orang Islam dimurtadkan dan meninggal dua kalimah syahadah untuk mempersaksikan Jesus di bulan Ramadhan ini.

Kempen sebegini lengkap dengan pelbagai poster dan risalah kecil untuk panduan orang-orang Kristian memurtadkan orang Islam termasuk di dalam bahasa Melayu.

Apakah pula umat Islam lakukan di bulan Ramadhan yang mulia ini? Apakah kita semua tidak ambil kesempatan di bulan ini untuk mempertingkatkan amalan serta mendoakan agar agenda musuh dipatahkan dan agar membuka pintu hati kenalan kita, jiran kita, rakan sepejabat dan seluruh rakyat jelata yang belum lagi Islam untuk menerima dua kalimah syahadah ini? - SUMBER

No comments: