Geng Bas Sekolah

Korang Kena baca ini

January 2, 2014

MALAS LAYAN ANJING NASRANI

Sejak semalam, ruang siber agak kecoh dengan rusuhan anjing anjing nasrani di Dataran Merdeka. Aku awal awal lagi dah malas nak ambil tahu. Sebabnya penyudahnya tetap sama. Takde jadi apa apapun. Takde pula Najib letak jawatan, Anwar mati sakit jantung ataupun Lim Kit Siang mati gantung diri. Buang masa je layan demo anjing anjing nasrani berpakaian kuning dan hitam tu.

Anjing nasrani salahkan Kerajaan kerana harga barangan naik. Padahal yang menaikkan harga barang adalah peniaga cina yang merupakan penyokong tegar DAP. Pengilang, pengedar dan peniaga cinalah yang bertanggungjawap menzalimi rakyat Malaysia. Tetapi anjing anjing nasrani tidak akan menyalah peniaga cina kerana peniaga cina inilah tuan mereka. Mereka sanggup mati dalam usaha menumbangkan Kerajaan islam asalkan peniaga cina ini dapat hidup mewah.

DS Najib pun, buatlah kerja betul betul. Tolong hapuskan PEMANDU. Tolong tegur Menteri Menteri yang berkepala otak chap ayam. Jangan benarkan Menteri keluarkan kenyataan kenyataan yang bodoh dan memalukan diri sendiri. Jika ada sebarang isu, tolong jawap dengan segera. Jangan peram 2 3 bulan, baru nak jawap.

Gunakanlah kuasa politik yang sekarang untuk mengekang peniaga cina dan anjing nasrani. Jangan biarkan mereka ini menjahanamkan negara Malaysia. Tekan semua peniaga cina. Jangan beri mereka menaikkan harga barangan. Buat semula ISA. Untuk halang anjing nasrani ini terus menggila, kuatkuasakan undang undang dengan tegas. Jangan sesekali memberi peluang kepada mereka. Selamatkan rakyat Malaysia daripada kezaliman mereka.

1 comment:

Anonymous said...

Straight to the ponit..i likee..