Geng Bas Sekolah

January 6, 2014

CINA KAFIR HINA UMAT ISLAM MALAYSIA


Sampai bila umat islam nak bersabar dengan ancaman cina cina kafir laknatullah ini. Sampai bila umat islam hendak membiarkan cina cina kafir ini menindas dan menekan kehidupan seharian. Sudah tiba masanya umat islam bangkit dan TOLAK cina cina kafir ini semua. Kita sudah diakhir zaman. Nak tak nak, umat islam kena akui, perang akhir zaman sudahpun semakin hampir.

Dalam isu kenaikan harga barang, sudah banyak kali aku katakan, peniaga peniaga cina lah yang menaikkan harga barang. Ini memang sah sebab dah memang 80% ekonomi negara dipegang mereka. Merekalah pengeluar, pengilang, pengedar dan penjual. Jadi siapa yang mengawal harga barang sebenarnya ? Sudah tentu mereka. Itupun masih ada umat islam yang bodoh tak nampak. Itulah kecik ekcik dah diberi makan ayam tak sembelih, banyak makan benda benda haram. Sampai dah tak nampak kebenaran di depan mata.


Dalam isu bible bahasa melayu dan kalimah Allah, orang kafir ini memang sengaja mainkan isu ini. Mereka tahu Kerajaan Islam Malaysia sekarang sudah lemah. Sejak 200 tahun lamanya mubaligh nasrani cuba menyebar dan murtadkan umat islam di Tanah Melayu. Penjajah Belanda mencipta bible bahasa melayu dan guna kalimah Allah untuk menyebarkan nasrani di Indonesia. Dan mereka berjaya. Di Malaysia, usaha ini masih perlahan kerana keimanan orang melayu dahulunya kuat.

Tetapi setelah Malaysia merdeka pada 1957, kekuatan orang melayu mula menurun. Keimanan orang melayu semakin lama semakin terhakis berikutan kehidupan senang dan mewah yang dikecapi hasil kemerdekaan negara. Selepas kekalahan UMNO 2008 dan 2012, mubaligh nasrani semakin giat menekan dan menyebarkan ajaran mereka. Sebab mereka tahu ketika inilah saatnya orang melayu sudah lemah. Mereka sedang menunggu untuk membuat pukulan akhir yang akan mematikan terus orang melayu di negara ini.

Sedar sedarlah. Memang sekarang kita lihat semuanya ok, semuanya aman. Depan kita, cina cina semua senyum ramah. Tetapi dibelakang, mereka sedang merancang serangan akhir yang akan membunuh kita semua. Kalau orang melayu masih tidak bersatu, akan tergadailah tanah air ini kepada cina nanti.

1 comment:

Anonymous said...

dah lama nampak, sejak akhir2 ini dibandar2 besar pemaju2 mereka giat membina rumah2 mewah yg mmg tak akan mampu dibeli oleh org2 melayu. Dgn PEMANDU yg mmg memandu PM kita kearah kehancuran hingga melayu2 melihat PM dan UMNO terlalu bodoh dimata rakyat. Mmg kita sudah berada diakhir zaman di tanah arab telah lama tercetus tinggal umat2 islam di rantau ini. Semlm telah mula viral memburuk2kan pemerintahan Islam beraja di Brunei pulak. Ya mmg jelas kita sedang alamai zaman kemunculan dajjal krn tanda2 kiamat kecil semuanya telah lama lengkap. Paksi bumi telah beralih dan disahkan oleh NASA matahari akan terbit dari barat.


Demikianlah pula termasuk di antara tanda-tanda kiamat kecil ialah dicabutnya ilmu, kebodohan disebarkan, kaum perempuan lebih ramai dari lelaki, sutera banyak dipakai, ramai orang berlumba2 menjadi penyanyi, seseorang melewati kuburan orang lain, lalu dia berkata, “Seandainya saja aku berada di posisi dia.”
Termasuk di antara tanda-tanda kiamat kecil ialah muncul para daei yang menyesatkan, para pemimpin yang menyimpang, amanat disia-siakan dengan diserahkan kepada orang yang bukan ahlinya. Demikian pula minimumnya kebaikan, jarang hujan, SERING TERJADI GEMPA, BANJIR, HARGA-HARGA BARANG TINGGI MELANGIT, kaum perempuan keluar dengan menanggalkan pakaian, berpakaian tapi telanjang.
Di samping itu, termasuk di antara tanda-tanda kiamat kecil ialah terjadinya peperangan yang menentukan antara kaum Yahudi dan kaum muslimin. Akhirnya kaum muslimin membunuh mereka sehingga orang-orang Yahudi bersembunyi di balik batu dan pohon, lalu pohon atau batu tersebut berbicara, “Wahai orang muslim, wahai hamba Allah! Ini orang Yahudi di belakang saya. Kemarilah, bunuh dia!” Kecuali pohon Gharqad, karena sesungguhnya pohon Gharqad termasuk pohon orang Yahudi.
Di samping itu, termasuk tanda-tanda kiamat kecil ialah WAKTU BERJALAN TERASA CEPAT, sehingga setahun seakan-akan hanya sebulan, sebulan seakan-akan hanya satu jam, dan satu jam bagaikan bara api yang membakar.
Termasuk pula di antara tanda-tanda kiamat kecil ialah mensia-siakan solat, menuruti hawa nafsu, ORANG PENDUSTA DIBENARKAN, DAN ORANG YANG JUJUR DIDUSTAKAN, ORANG YANG BERKHIANAT DIANGGAP DAPAT DIPERCAYA, ORANG YANG DAPAT DIPERCAYA DIANGGAP BERKHIANAT. Al Quran menjadi lenyap. Yang tersisa hanyalah tulisannya, ayat2 AL-Quran dihias dengan emas, kaum perempuan jadi pembicara, dan masjid-masjid juga dihias.
Artikel www.KisahMuslim.com