Geng Bas Sekolah

Korang Kena baca ini

December 6, 2013

PEMIMPIN UMNO LEMAH


Aku dah jangkakan benda ini akan berlaku. Pemimpin UMNO sememangnya pengecut. Ketika orang melayu tengah semangat anti cina, pasti ada pemimpin UMNO yang sanggup tunduk pada cina. Semasa komunis cina membunuh orang melayu di Batu Pahat, orang melayu dah nak menang ketika berperang dengan orang cina. Tiba tiba datang Onn Jaafar halang orang melayu dan selamatkan cina. Kalaulah orang melayu tak dihalang, nescaya Johor akan bebas dari cina.

Semasa tragedi 13 mei, orang melayu juga boleh menang. Tapi sekali lagi pemimpin UMNO halang kononnya untuk selamatkan negara. Puiih ! Orang melayu kena bunuh, cina juga dimenangkan.

PRU 2008, sekali lagi bangsa mata sepet ni cuba menggulingkan Kerajaan Islam. Tapi UMNO masih tak sedar diri. Masih nak bagi duit pada cina. Untuk menang PRU13, pemimpin UMNO sanggup turun berjumpa cina, semata mata ketagih undi. Beri apa saja cina nak, bagi duit berjuta juta, belanja cina makan. Tapi cina tetap cina. Sampai kiamat mereka akan tetap nak tumbangkan negara islam ni.

Selepas PRU, DS Najib macam tersedar. Ataupun pura pura sedar. Tapi sekejap saja lakonannya. Untuk PRK Sg Limau, cina tetap dibelai. Dan sekarang KM Melaka pun sama nak jilat cina. Hoii kalau nak sangat cina, keluar jelah dari UMNO. Pergi masuk DAP atau PKR. Jangan nak menyusahkan kami penyokong UMNO yang setia dengan perjuangan islam, bangsa melayu dan negara Malaysia ni.

No comments: