Geng Bas Sekolah

October 7, 2013

MALAYSIAKINI SOKONG ZAHID HAMIDI


Sejak tadi pagi hinggalah saat artikel ini ditulis portal bohong dan fitnah haprak pakatan menjadikan Zahid Hamidi sebagai sasaran,MalaysiakiniMeroyankini benar benar meroyan dan tak keruan apabila dibelasah teruk oleh Menteri Dalam Negeri.

Teguran Zahid bertempat dan ada asasnya,namun Malaysiakini berasa terpukul apabila temberang dan tembelang mereka didedahkan oleh Zahid. Sejak dari itu mereka istiharkan perang terhadap Zahid,hampir separuh daripada paparan berita hari ini di muka depan ditumpukan kepada Zahid.

Terima kasihlah Meroyankini kerana Zahid dijadikan sasaran,promo free disaat pemilihan Umno..memandangkan para perwakilan memang ingin lihat pemimpin Umno bersuara lantang dan ultra melayu. Apatah lagi sekarang ini ramai pemimpin Umno bersifat playsafe tak berani buka mulut apabila melihat Umno dan kerajaan dihentam dan difitnah.

Zahid telah buktikan beliau bukan pengecut dan tidak boleh diperkotak katikan,Pisau berharap Meroyankini teruskan menghentam Zahid kerana ini menjadi bukti Menteri Dalam Negeri dan Naib Presiden Umno menjadi ancaman besar kepada haprak pakatan.Dengan promo free yang diberikan oleh Meroyankini..Pisau amat yakin..undi perwakilan terhadap Zahid pasti lebih tinggi daripada sebelum pemilihan sebelum ini.

Pelbagai hujah dan kaedah digunakan untuk menjatuhkan Menteri Dalam Negeri,kesemua tindakan mereka bagai menepuk air didulang ..bagaikan meludah kelangit..kesemuanya terpercik ke muka sendiri.. - Pisau.Net

No comments: