Geng Bas Sekolah

September 16, 2013

PEMIMPIN PAS MAHU TALKINKAN MAYAT CHIN PENG


Seorang jawatankuasa Pemimpin PAS Pusat, Dr Dzulkefly Ahmad berkeras mahukan mayat ketua pengganas komunis, chin peng yang mati di Thailand dibawa balik ke Malaysia.

Menurut beliau, Pemimpin Malaysia perlu membawa balik mayat chin peng sebagai tanda kemurahan hati sempena Hari Malaysia.

Pada aku pula jangankan mayat, abu mayat cina itupun JANGAN dibawa balik. Biarkan saja disana. Chin peng adalah seorang penjenayah. Dia mengarahkan pembunuhan ramai umat islam di negara ini. Ramai anggota polis dan tentera Malaysia yang terkorban dan cedera angkara chin peng.

Puak PAS tak pernah mengambil tahu hal ni. Bagi mereka, sesiapa yang memusuhi Malaysia, itulah rakan mereka.

Tindakan Kerajaan Malaysia yang tidak membenarkan mayat cina komunis ni dibawa balik, itu adalah tindakan yang amat patut sekali. Jangan sesekali tunduk dengan kehendak pr apatahlagi kehendak orang orang cina. Jika mayat komunis dibenarkan bawa balik, ini menjadikan orang orang cina semakin berlagak dan kurang ajar kepada rakyat Malaysia.

2 comments:

Anonymous said...

JGN KASI SEDEBU PUN ABU MAYAT APEK KIWAK TU KE SINI. KLU PAS NK KOWTOW ABU DIA SUH BERANGKAT G SANA. KT SNA DIA NK PGANG COLOK PUN XDE SAPE NK KESAH KEHKEHKEH

Anonymous said...

Kenapa kerajaan BN nak melayan permintaan dan tuntutan bangsa Cina yang jelas tidak membalas budi dan jasa kerajaan BN kepada mereka setelah mengkhianati BN dengan menyokong PR dalam PRU 13 yang lalu. Kerajaan BN hanya mahu bersikap adil kepada mereka yang memberikan taat setia dan sokongan tidak berbelah bagi kepada kerajaan dalam PRU yang lalu. Terimalah apa saja yang berlaku kerana ianya adalah akibat dari perbuatan khianat kamu semua wahai bangsa Cina yang memang tamak haloba dan tidak mengenang budi.