Geng Bas Sekolah

May 16, 2013

Pembangkang Mahu Rakyat Malaysia Mati


Perbuatan pembangkang untuk mengadakan rusuhan jalanan Sabtu ini tidak boleh dibiarkan kerana tindakan itu jelas mencabar keluhuran Perlembagaan serta mengancam keselamatan rakyat dan negara.

Menurut Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa), Datuk Ibrahim Ali, langkah yang cuba diambil oleh Hishamuddin itu sememangnya amat berbahaya dan pihak polis wajar bertindak segera.

Undang-undang negara telah dipermain-mainkan dan dimomok sesuka hati sehingga ke peringkat mencabar Yang di-Pertuan Agong.

"Saya amat kenal Hishamuddin ini. Dia pernah lari ke luar negara semasa kebangkitan pelajar pada tahun 1970 atas isu kemiskinan rakyat Baling, Kedah.

"Bertahun lari ke luar negara dan memburukkan nama baik Malaysia di negara yang memberikan suaka politik kepadanya. Dia ini jenis baling batu sembunyi tangan. Kembali ke tanah air dengan selesa tanpa diambil apa-apa tindakan undang-undang," katanya dalam kenyataan di sini hari ini.

Baca selanjutnya di PahangKu

1 comment:

Anonymous said...

Elok lah jika polis bertindak kau org balun polis ..kau ikutbpembangkang, Media utama pun ambil kesempatan, balun polis tak ikiut sop lah la..dalam keadaan genting sop pun tak nampak da, Ygbpenting niat Polis adalah keamana negara, 27 juta nywa rakyat penting bukan 30 ri atau 60 ribu yg penting..sekarang bila polis tak ambil tindakan kau org bising, Undang undang mengantikan ISA byk kelemahannya, sebab tu meka berani, kian berani, dulu kita lihat bangsa melayu, kini bangsa cina dan india pun ikut serta , Warga asing pun masuk serta. , so Nasiblah.. Tanya sama PM kena ISA d mansuhkan nanti jawab PM nuar yg suruh..hihihi