Geng Bas Sekolah

April 9, 2013

Nik Aziz Hina Rasullulah S.A.W


Selepas mengeluarkan fatwa politik yang disifatkan banyak pihak sebagai menyesatkan, Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat semakin biadab selepas mendakwa jika Nabi Muhammad SAW hidup kembali parti UMNO akan menentang Rasulullah.

Tuduhan liar itu dibuat selang tiga hari selepas Menteri Besar Kelantan berkenaan mendakwa, solat orang UMNO tidak mendapat pahala dengan alasan parti yang telah banyak mengembangkan syiar Islam di negara ini sejak lebih 50 tahun lalu tersebut mengamalkan dasar kebangsaan.

Lebih menyedihkan, dakwaan itu dibuat selepas Nik Abdul Aziz dengan bongkak mempertahan kenyataan solat orang UMNO tidak mendapat pahala sebelum disusuli tuduhan masjid yang dibina tidak memberi apa-apa makna kononnya atas alasan parti itu menolak Islam.

"Puak ini (UMNO) kalau Nabi Muhammad hidup balik, dia lawan," katanya semasa berceramah dalam majlis prahimpunan Kelantan Hijau di Jeli, Kelantan yang turut dihadiri Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim. - PahangKu

Nik Aziz ni makin lama makin celaka. Aku boleh sabar lagi bila dia hina orang islam. Tapi bila dia hina Rasullulah s.a.w, memang aku tak boleh sabar dah. Ikut rasa hati, nak je aku pancung kepala dia.

3 comments:

Anonymous said...

umno tidak menentang islam yang dibawa oleh rasulullah.
umno hanya menentang islam yang diamalkan oleh pas yang menyesatkan dan bertentangan dgn ajaran
alquran dan hadis. Siapa yang jadi ahli pengikutnya akan rosak diri fizikal dan mentalnya akibat dari penyakit dalam hati dan tidak mendapat pertunjuk dari allah.

Anonymous said...

Rasulullah suka kepada kebaikan, pemimpin yang membawa umatnya bersatu, menjaga akidah umatnya supaya tidak murtad, mengagungkan kalimah allah di tempat yang suci. adakah ciri ciri ini ada pada pemimpin parti pas. kalau rasulullah masih ada, adakah rasulullah akan masuk menjadi ahli pas. tentu tidak.

Parti umno walaupun tidak menonjolkan sebagai parti islam tetapi kesucian islam dipertahankan oleh pemimpin umno sehingga ke hari ini yang termaktub dalam perlembangan parti. sudah tentu
kalau rasulullah hidup balik mesti baginda akan bersama berjuang dgn umno mempertahan kesucian islam

Adakah nik aziz akan menentang rasulullah bagaimana dia menghina ulamak-ulamak yang membawa ajaran rasulullah. Sebenarnya nik aziz adalah pemimpin yang mengumpul pengikut-pengikutnya ke jalan kesesatan.

kepada ahli pas musibah dirilah, ke jalan mana yang akan di pilih supaya tidak sesat dunia dan akhirat jadi pengikut nik aziz di akhirat nanti.


Anonymous said...

INSYALLAH TUHAN MAHA ADIL BROO...BIARKAN WALLY SLIPOR PETSENDAKAN NABI...BALASAN DIA X LMA LG....KEHKEHKEH