Geng Bas Sekolah

February 12, 2013

Tanda Putera Dan Leong Pei Koe Bukti Orang Melayu Penakut !


Tidak lama dulu, negara digemparkan dengan sebuah filem yang bakal membogelkan DAP ke tahap porno AV. Filem yang membuktikan DAP menyebabkan rusuhan kaum di Malaysia pada 13 mei 1969. Tetapi sayang seribu kali sayang. Orang melayu sudah dibuai kemewahan dan terlalu cintakan dunia. Akhirnya filem yang diberi nama Tanda Putera telah disalibkan oleh orang melayu sendiri.

Dua hari lepas, sekali lagi orang melayu telah dihina oleh cina DAP. Permaisuri Agong telah dihina oleh cina DAP di P.Pinang. Malah cina tersebut dengan berani melaungkan P.Pinang adalah hak orang cina dan melayu hanya pendatang.

Tetapi apa reaksi orang melayu setelah dihina sedemikian rupa? Hanya duduk tunduk ke bumi sambil tutup muka menanggis macam pondan. Langsung tak berani melawan beb! Sampaikan pertubuhan melayu PEKIDA, JATI, PERKASA dan PATRIOT hanya diam langsung tak berani nak angkat muka. DIAM TAK CAKAP APA APA !

Sebab apa ? Sebab dah dekat PRU. Semua kemaruk nak undi. Bangsa lain pijak konek pun tak apa. Nak pijak, pijak lah. Janji undi kasi. Macam sial ! Sampai nak tayangkan filem yang dibuat bangsa sendiripun, orang melayu jadi takut. Takut hilang kemewahan dunia ni kot.

Orang PAS memang tak ada semangat jihad. Kalau adapun semangat jihad, jihad dorang hanya nak ke Putrajaya saja. Bukannya ke syurga Allah s.w.t. Bagi mereka buat apa nak susah susah jihad. Undi PAS saja sudah cukup dapat syorrgaa. Cuma sekali je puak PAS ni kononnya buat jihad.

Itupun sebab ikut cakap Hj Hadi yang sekarang ni dah lari menyorok entah kemana. Baru sekali kononnya jihad, lepas tu sampai sekarang merenggek pasal duit tabung pulak. Hilang terus dah jihad dia. Lagipun PAS sanggup gadai nama Allah s.w.t, nak jihad apa kejadahnya.

PKR nak buat jihad ? Parti yahudi zionis LGBT nak jihad apa kejadahnya pulak. Takut mati. Nanti masuk neraka. Hidup atas dunia tak puas enjoy lagi. Tak cukup lagi stor kunyit. Tak cukup lagi masa nak kaunseling bini orang. Setakat terpekik terlolong atas jalan berani lah. Itupun duduk nun jauh kat belakang sekali. Dikerahnya puak PAS dulu kedepan. Macam tu PKR nak jihad? Nak jahat boleh lah.

Baca kupasan selanjutnya disini dan juga disini.

2 comments:

MELAYUJATI said...

Orang Melayu bukan penakut, tapi berjiwa besar kerana bersabar untuk tidak mencetuskan huru hara yang akan mengakibatkan kesusahan kepada semua rakyat, ikutlah contoh Nabi Besar kita, beliau juga dihina, dikutuk, dicaci namun beliau membalaskan semua itu dengan berbuat baik kepada kaum2 yang melakukan itu. Keamanan Malaysia sebenarnya adalah terletak di atas kekuatan kesabaran orang Melayu, diam kita bukan penakut, sabar kita bukan pengecut tapi selagi mereka2 yang melampau ini tidak sampai ketahap menentang Agama Islam secara terangan selagi itulah kita perlu tidak melayan perbuatan mereka ini. Itulah bezanya penganut Islam dengan orang kapir....

Anonymous said...

Maklumat dah ade, jadi tangkap babi ni, ikat dan bakar dia dengan rumah dia sekali. Nak harap BN tak payah, depa terlalu berlembut sampai org melayu pun keturunan babi nak pijak. Tak sedar diri tu pendatang. Dah masanya halau je babi-babi yang tak mengenang budi ni sebelum kita jadi macam melayu singapork. Takbir! Takbir! Takbir!..
-kerusiroda