Geng Bas Sekolah

February 8, 2013

Dia Lydia


Dia yang meliputi hati ku
Runtuhkan dinding sepi ku
Membuatku lemas saat ku rindu

Dia adalah bunga tidur ku
Hiasan ruang jiwa ku
Buat aku terganggu
Tapi ku tunggu

Dia Lydia Lydia
Tak mahu berandai dia jadi milik ku
Tak pernah berjanji akulah lelakinya sampai mati

Tengahku buktikan hanya aku yang mampu
Sunggu- sungguh mencintainya

Dia bukan sekada khayalan
Dia dihujung impian dan akan segera aku nyatakan
Dia lydia lydia

Dia Lydia Lydia
Tak mahu berandai dia jadi milik ku
Tak pernah berjanji akulah lelakinya sampai mati

Tengahku buktikan hanya aku yang mampu
Sunggu- sungguh mencintainya

Tak mahu berandai dia jadi milik ku
Tak pernah berjanji akulah lelakinya sampai mati
Tengahku buktikan hanya aku yang mampu
Sunggu- sungguh mencintainya

Dia Lydia Lydia
Dia Lydia Lydia
Dia Lydia Lydia

No comments: