Geng Bas Sekolah

December 31, 2012

Orang PAS Bantah DAP Dianggap Kafir ?


Ketua Penerangan PAS Negeri Pulau Pinang, Bukhori Ghazali mengingatkan ahli PAS negeri ini lebih berhati- hati dengan strateji musuh yang sengaja mencari jalan memecahkan perpaduan dalam Pakatan Rakyat untuk memenangkan Umno dan Barisan Nasional (BN).

Musuh sekarang tambahnya, tidak lagi berhadapan dengan PAS tetapi mempergunakan bekas kepimpinan PAS untuk mengucar kacirkan istiqamah perjuangan yang telah terpahat lama dalam diri ahli.

Penggunaan nama Allah ujarnya, telah pun diputuskan oleh kepimpinan PAS dan tidak timbul percanggahan sehingga perlu melakukan demontrasi di Masjid Simpang Enam selepas solat Jumaat semalam.

"Berhati-hatilah dengan taktik musuh yang telah menyelinap masuk menerusi bekas kepimpinan PAS yang telah menjauhkan diri dari perjuangan.  Mereka sedang berusaha memecah belahkan perpaduan yang dipupuk dalam Pakatan Rakyat untuk membantu BN kekal berkuasa," tegasnya.-Harakah

PAS rupanya memang setuju pun orang Nasrani guna nama Allah s.w.t..Kalau ada puak PAS yang bantah, dorang anggap orang itu sudahpun terkeluar dari jamaah PAS dan dianggap musuh. Musuh yang bererti kafir sepertimana umat islam yang menolak PAS.

Daripada tanah rakyat sampailah kepada hal ahal agama, semuanya dijual untuk kepentingan politik dunia..Hebat PAS sekarang. PAS For All !

4 comments:

Anonymous said...

DAH LAME PASRAEL HINA ORG ASLI BROO..SEJAK HJ HADI MOLOT CELUPAR BAHASE KAN KAUM DAYAK DI SARAWAK PAKAI CAWAT. DIA INGAT KEPALE BERBUNGKUS SERBAN NAK TUTUP OTAK PENUH TAIK DAH BAGUS SGT...HARKKK PTUIHHHH!! KEHKEHKEHKEH

taipingcentral_harapan melayu said...

Salam perjuangan bro..

Moron dapat di linkkan blog saya yg x seberapa ni..

http://taipingcentral.blogspot.com/

Untuk article Terbaru blog saya :

http://taipingcentral.blogspot.com/2013/01/panas-sambut-new-year-cara-beromen.html?m=0

Tq bro.. Semoga tail persaudaraan ukhuwah ter erat antara kita.. Anyway blog saudara, sempoooiiiiii..

Tq..

Anonymous said...

Patutla Hasan Ali dipecat... rupanya rampas arak, tentang penggunaan kalimah Allah oleh Nasrani serta serbu gereja yg cuba murtadkan org Islam tak ikut Jemaah PAS. Baru lah kita org tau sebabnya.

Anonymous said...

kerana politik dan kuasa..

agama, bangsa dan negara pas sanggup gadaikan...

pas dah songsang