Geng Bas Sekolah

November 23, 2012

PAS Terus Menghina Umat Muhammad S.A.W


Di Masjid Al-Falah Ulu Yam Bharu,Kuala Kubu Bharu pada penghujung khutbah Jumaat siang tadi Iman masjid yang dikenali sebagai totok khawarij Mohd Azmi Bin Hasan telah mengikut jejak langkah Nik Razi doa beliau " Ya Allah hancurkan kerajaan yang penuh kezaliman tumbangkan kerajaan Barisan Nasional pada Pilihan raya yang akan datang,turunkan bala dan kehancuran pada kerajaan yang zalin ini"

Korang nak tahu apa yang jadi di masjid selepas itu,kekecohan telah berlaku apabila ramai jemaah kurang senang apabila imam membaca doa tersebut hinggakan Mohamad Saiful Ketua Pemuda Umno Gugusan Ulu Yam Bharu telah bangkit membantah.

Pertengkaran didalam masjid berlaku hingga menimbulkan kekecohan, keadaan semakin panas apabila ramai yang bingkas bangun turut menyuarakan akan ketidakpuasan hati apabila Imam mempolitikkan khutbah apatah lagi didalam masjid.

Khawarij yang semua orang tahu menggangap masjid tempat berkubang telah mengotorkan rumah Allah dengan politik kotor yang mencemarkan kesucian agama. Pertengkaran dan perbalahan berlaku didalam masjid mencerminkan betapa khawarij PAS mengotorkan masjid dengan mencampur adukkan politik dengan agama hingga mimbar masjid dijadikan pentas politik.- Pisau.Net

Puak khawarij ni memang jahat. Sama zalimnya dengan yahudi zionis kat israel tu. Eloknya direjam je puak khawarij ni sekor sekor. Disaat umat islam Palestin diserang yahudi zionis, puak khawarij ni sibok berdoa mintak umat islam pulak dihancurkan. Memang lah dorang ni sekutu yahudi zionis.

1 comment:

Anonymous said...

RASENYE LEMBU LG MULIA DARI PUAK KHAWARIJ PAS BROO. SEKURANG2NYA LEMBU TU MMG BODO TP TOTOK PAS NI ADE OTAK LETAK KAT TAPAK KAKI. BAIK KASI OTAK DIORANG KT LEMBU KEHKEHKEH