Geng Bas Sekolah

September 11, 2012

PKR Mengaku PAS Dibeli UMNO


BANYAK pihak kecewa dengan keputusan Majlis Syura Ulama PAS yang bermesyuarat malam semalam untuk mengekalkan ‘dalang kerajaan perpaduan dengan UMNO’, Nasharudin Mat Isa sebagai ahli PAS. Keputusan ini jelas tidak mengikut kehendak ahli PAS diperingkat akar umbi yang mahu melihat Nasharudin di pecat.

Setakat yang penulis dimaklumkan, sekurang-kurangnya 2 kumpulan besar dalam PAS yang masing-masing diketuai Timbalan Presiden PAS, Mat Sabu dan Datuk Husam Musa, telah menyatakan kekecewan masing-masing berhubung dengan keputusan tersebut.

Mereka menyifatkan kegagalan Majlis Syura PAS sebagai badan tertinggi parti tersebut mengambil tindakan terhadap Nasharudin, hanya menyerlahkan lagi ketidakupayaan badan itu mengawal tingkah laku ahli-ahli PAS yang bercanggah dengan perjuangan utama parti itu sekarang - negara berkebajikan.

Tidak kurang juga yang melihat Majlis Syura Ulama seakan tunduk kepada UMNO. Sebab kita tahu UMNO saja yang mahu Nasharudin kekal dalam PAS kerana UMNO tahu hanya Nasharudin yang berupaya menjahanamkan PAS dari dalam!! - Suara PR


Ahhh sudah sejak bila pulak puak PAS ni tunduk pada UMNO. Ni kira UMNO dah beli pemimpin PAS lah yek. Apa punya bodoh ler puak PKR ni. Masalah dalaman PAS pun dorang nak sibuk. Sampai bulu dalam kain PAS pun dorang nak belek. Bulu pakcik Anwar dorang taknak kisah pulak hahahaha.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Anonymous said...

POKCIK NUAR SAJE NAK AMIK HATI UST NASHA SUPAYA JADI BUDAK BAIK BROO. JGN KACO2 AKTIVITI PERSUNDALAN ANUWAR..KLU TAU PON WAT DONNO JEK KEHKEHKEHKEH