Geng Bas Sekolah

September 12, 2012

Dendam Karpal BelumTerpadam


KUALA LUMPUR: DAP chairman Karpal Singh is proceeding with his defamation suit against Pas former deputy president Nasharudin Mat Isa despite the latter being apparently cleared of any wrongdoing by his party. "As far as I am concerned, I will go on with the suit," said Karpal.

The hudud spat between the two veteran politicians started when Nasharudin accused Karpal of being "anti-Islam" for rejecting hudud to be implemented in the country. He also said that Pas should review its position in the opposition coalition over DAP's outright objection to hudud. Nasharudin had also incurred the wrath of his party after a photograph of him and Prime Minister Datuk Seri Najib Razak meeting Saudi Arabian ulama in Mecca made the headlines recently.- Azli Shukri


Nampaknya Karpal memang tak puas hati bila Ustad nasha tak disingkirkan dari PAS. Orang tua ni memang bertegas dalam membantah pelaksanaan hudud. Lepas ni kita tengok pula apa reaksi puak PAS. Adakah masih nak ikut telunjuk DAP ataupun mula bangkit melawan. Tetapi rasanya puak Anwarinas pun akan ambil langkah nak matikan ustad Nasha dalam PAS lepas ni.

Dorang takkan berdiam diri selagi tak pegang jawatan tertinggi. Sebelum Nik Aziz dan Hj Hadi menutup mata, dorang akan pastikan dorang adalah calon pengganti dan seterusnya menyingkirkan ulama PAS yang tak sependapat dengan mereka.

Aku masih nak tergelak bila puak PKR cakap UMNO dah beli Majlis Syura PAS wahahahaha

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

ahmad zikron said...

mainan politik je tu..