Geng Bas Sekolah

August 23, 2012

Anwar Arah Ubah Laman Blog Untuk Menuduh UMNO


Anwar Ibrahim cukup terkenal diseluruh pelusuk dunia sebagai seorang penipu atau lebih tepat dipanggil munafik. Oleh itu dakwaan beliau mengenai laman blognya telah digodam oleh cybertroper UMNO ketika menyambut Aidilfitri baru baru ini amatlah diragui. Malah tak mustahil semua itu hanyalah permainan politik murahan beliau untuk meraih simpati menjelang hari raya Aidilfitri.

Baca pendedahan yang dibuat oleh Flying Kick mengenai penipuan yang dibuat oleh Anwar Ibrahim.

Anwar Ibrahim cuba menggunakan kesempatan pada Hari Raya Aidil Fitri untuk menabur fitnah lagi. Amat mudah untuknya mengatakan dan menduuh bahawa laman blognya telah digodam oleh cybertrooper UMNO tanpa dia memberikan sebarang bukti meskipun dalam banyak kenyataannya yang lain, dia akan meminta bukti kalau dia dituduh.

Benarkah laman blog Anwar itu telah digodam oleh cybertrooper UMNO memandangkan di dalam perutusan berkenaan, Anwar Ibrahim meminta maaf di atas segala perbuatan jahatnya selama ini?

Atau sebenarnya salah seorang daripada pengendali laman blog tersebut yang diupah oleh Anwar Ibrahim sebenarnya yang sudah tidak tahan kemudian melakukan sabotaj untuk memalukan Ketua Umum PKR yang telah terbukti sebagai seorang pengamal budaya liwat dan seks rambang?

Tidak mustahil juga sekiranya ia sengaja dilakukan megikut perancangan Anwar Ibrahim yang sakit hati dengan cybertrooper UMNO yang masih tidak jemu-jemu melondehkan keharamanjadahan Anwar Ibrahim dan seni lakonnya yang amat memualkan.

Justeru untuk menambahkan perisa dan cerita sepanjang cuti Aidil Fitri, pasukan Anwar mempersembahkan satu lagi drama yang agak kurang berisiko seperti cerita arsenik, virus HIV, jam OMEGA, pelacur China mahupun Twitter ke Makkah.

Anehnya kalau benar ianya perbuatan cybertrooper UMNO, mengapa dalam banyak isu serta dalam beberapa saat kritikal, laman blog Anwar Ibrahim tidak digodam dan tiada sebarang perutusan palsu yang disiarkan selama ini? Mengapa ketika berita Anwar kian sepi dan kurang diperkatakan, barulah muncul cerita laman blognya digodam, mulai kedengaran?

Itu sahajakah yang mampu dilakukan oleh pasukan admin laman blog Anwar Ibrahim yang sudah pening mencari jalan bagi membuatkan orang masuk ke situ dan membaca tulisan Anwar ataupun copy paste berita yang berkenaan dengan Anwar Ibrahim?

Sumber: Flying Kick

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments: