Geng Bas Sekolah

July 18, 2012

Akibat Meliwat Adik - Gomo Bagi Amaran Pada Nurul Izzah


ALOR SETAR - Akibat terlalu khayal selepas dipercayai menghidu gam. seorang lelaki tergamak meliwat adik perempuannya berusia 10 tahun beberapa kali di rumah mereka di Sik, dekat sini, sejak beberapa bulan lalu.

Suspek berusia 21 tahun, dikatakan pernah meliwat mangsa sebanyak empat hingga lima kali sebelum ini ketika kedua ibu bapa mereka keluar bekerja.

Mangsa yang kelihatan murung kemudian mengadu kepasa keluarganya sebelumbapa kanak-kanak itu membuat laporan di Ibu pejabat Polis Daerah (IPD) Sik pada Rabu lalu kerana berang denga perbuatan anak lelakinya.

Ketua Polis Daerah Sik, Deputi Superintendan Mohd Ismail Ibrahim, berkata sehubungan laporan itu, suspek ditahan di rumahnya tidak lama kemudian. Katanya, kejadian liwat itu pernah berlaku dan mangsa tidak pernah mengadu kepada keluarganya kerana bimbang akan dicederakan abangnya.

"Mangsa mungkin takur keran diugut oleh abangnya supaya tidak menceritakan kejadian itu kepada sesiapa termasuk kedua ibu bapa mereka," katanya ketika dihubungi di sini, semalam.

Beliau berkata, akibat diperlakukan seperti itu, mangsa sering termenung kerana tertekan selain takut untuk mengadu kejadia kepada keluarga.


Gila weii. Bawah pemerintahan PAS Kedah, macam macam ada. Tapi itulah apa nak pelik sebab big boss PR sendiri kaki belakang. Sampaikan Gomo terpaksa sound Kak Zah suruh papa dia bertaubat (klik sini).

Akupun rasa Kak Zah patut bawak papa dia pergi berubatlah. Kot kot ada jin yahudi dok dalam badan papa dia. Jumpa poknik suruh jampi air ke apa. Kasi ludah ludah sikit. Mana tahu boleh sembuh sakit gila papa dia tu.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

2 comments:

Anonymous said...

Kita andaikan Adik tu Saiful dan Abang Durjana tu Anwar Ibrahim... Agaknya bagaimana adik tu nak membuktikan abangnya meliwat dia ... mungkin suka sama suka ...mungkin dia minta kawan dia meliwat dia ... Adakah Hakim akan meminta macam macam bukti yang bukan bukan sebelum menjatuhkan hukum abangnya tak bersalah kerana tiada bukti kukuh yang menunjukkan siabang durjana melakukan perkara tersebut... Renung-renungkan lah ...itulah yang dihadapi oleh si Saiful sekarang ni .... Perkara benar dikatakan Fitnah ... Hanya Tuhan yang dapat membalas setiap perbuatan manusia....

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Sekadar peringatan bagi yang lupa." Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8).
Berhati-hati dengan komen dan posting yang dihantar kerana ianya akan menjadi persaksian-mu di padang Mahsyar kelak.