Geng Bas Sekolah

June 8, 2012

SUARAM Ejen Yahudi Mahu Membunuh Umat Islam Malaysia


AKHIRNYA TERBONGKAR DAN TERJAWAB !!! Isu Kapal Selam (SCORPENE) SUARAM Rupa-rupanya NGO Jelmaan Hantu Bin Syaitan Pakatan Rakyat PKR.

Bermula dengan SUARAM membuat aduan di mahkamah Perancis berhubung DCN, iaitu syarikat pembuat kapal selam negara itu kerana kononnya membayar sejumlah rasuah kepada syarikat Perimekar Sdn Bhd dari Malaysia.

Aduan ini diperbesarkan dengan pembohongan bahawa Perdana Menteri dan isteri terlibat dalam pembunuhan Altantuya yang didakwa sebagai penterjemah dalam urusan jualbeli scorpene.

Altantuya dikatakan dibunuh kerana meminta sebahagian dari rasuah terbabit. Lanjutan itu, SUARAM juga memainkan cerita kononnnya PM akan akan disapina oleh mahkamah Perancis.

Semua 'butir-butir' kes disebarkan oleh SUARAM melalui siri-siri sidang akhbar, antaranya pada 3 Mei dan 26 Mei baru-baru ini.

Walaubagaimanapun, perlu diingatkan bahawa sehingga hari ini, maklumat mengenai kes hanya didapati dari kenyataan atau 'air-liur' SUARAM dan para peguam mereka tanpa memberikan apa-apa bukti langsung.

Kerajaan telah bertindak bijak dengan tidak melatah dalam kes ini. Sebaliknya PM membuat penafian secara tenang, bersumpah secara Islam dan memberi penjelasan secara baik di dalam Dewan Rakyat.

Bukti bahawa SUARAM adalah Fuckatan Rakyat tidak sukar untuk dikemukakan. Lihat senarai nama orang-orang penting NGO FUCKATAN RAKYAT dan kita akan mendapati bahawa mereka adalah juga orang-orang penting di dalam Fuckatan Malaysia. Antaranya:

1. Cynthia Gabriel, Pengarah SUARAM dan juga 'key-person' dalam pembohongan isu scorpene. Beliau juga adalah Ahli Majlis Daerah Petaling Jaya, dilantik oleh kerajaan PKR negeri Selangor.
2. Dr. Kua Kia Soong adalah bekas Ahli Parlimen DAP
3. Sivarasa Rasiah adalah Ahli Parlimen PKR, Subang, Petaling
4. Irene Fernandez adalah Ahli Majlis Tertinggi PKR.
5. Dr. Syed Husin Ali adalah bekas Timbalan Presiden PKR.
6. Tian Chua adalah Ahli Parlimen PKR, Batu.
7. S.Arutchelvan, Setiausaha Agung Parti Sosialis Malaysia
8. Dr. Nasir Hashim, Presiden Parti Sosialis Malaysia
9. Elizabeth Wong, bekas ko-ordinator SUARAM dan sekarang adalah ADUN PKR di Selangor
10. Premesh Chandran bekerja dengan Malaysiakini dan rakan karib Tian Chua. Kedua-dua mereka adalah ahli Network of Overseas Collective of Australia bersama dengan Elizabeth Wong.

Kesimpulannya, SUARAM tiada bukti penglibatan Perdana Menteri dalam pembunuhan Altantuya. SUARAM juga tidak bukti bahawa rasuah telah berlaku dalam pembelian scorpene.

Memandangkan SUARAM adalah Fuckatan dan Fuckatan adalah SUARAM, maka sudah pastilah PRU13 yang semakin hampir menjadi punca isu ini dimainkan dengan bersungguh-sungguh oleh mereka akhir-akhir ini.


Kalau sebut je kapal selam, nama altantuya, nama NGO pelik pelik, tu semua fitnah yang sengaja dibuat oleh pembangkang. Biasalah musuh Allah ni mana boleh pakai cara baik. Dorang mesti panas satu badan kalau guna cara baik. Sebab tu dorang cukup suka dengan membuat cerita fitnah, cerita karut marut, menipu, rasuah. Cara syaitan juga yang dorang suka.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

No comments: