Geng Bas Sekolah

June 11, 2012

Rakyat P.Pinang Menolak DAP

UMNO Pulau Pinang terus mendapat sokongan rakyat apabila berjaya menarik seramai 15,000 ahli baru sejak empat tahun lalu.

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Pulau Pinang, Datuk Zainal Abidin Osman berkata, mereka yang sebahagian besarnya golongan muda terpanggil untuk memberi sokongan kepada UMNO setelah menyedari Kerajaan DAP Pulau Pinang tidak memberi perhatian kepada orang Melayu.

Menurutnya, ada di antara ahli baru yang menyertai UMNO itu terdiri daripada ahli Pas, Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP.

"Mereka itu kembali menyokong UMNO kerana kecewa dengan kerajaan DAP yang gagal memberi perhatian kepada rakyat," katanya pada sidang akhbar selepas merasmikan Pusat Daerah Mengundi (PDM) dan mesyuarat UMNO cawangan Kampung Sungai Udang, di sini hari ini.


UMNO rileks je bila ramai orang masuk parti. Tak payah nak kecoh kecoh. Tapi kalau PAS, memang habis dicanang satu dunia. Lepas tu terus buat banner besar besar gantung merata cakap orang tu dilantik menjadi ostad/penceramah. Nak pulak kalau yang masuk tu artis, bekas orang UMNO ataupun bekas pegawai tinggi. Habis dipusing keliling bawak berceramah.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Anonymous said...

ini adalah rancangan tersusun Pedagang Capitalist Cina yg mengerakan DAP bagi laluan untuk Parti Cina Dalam BN....sebab selama DAP perintah... Monopoly perniagaan makin terhakis olih Program Rakyat BN sebab tidak dapat batahan ketua komponen BN yg kalah dalam Pilihan raya... DS Najb bebas untuk melakar program Rakyat tanpa ada ugutan Undi lagi sebab ternyata tiada undi yg nak hilang atau menurun lagi...
cheak bo liao...
Keadaan memonopoly perniagaan semakin terhakis..ini meresahkan ahli capitalist yg haloba dan rakus....
Pertembungan sekarang bukan antara Cina dgn Melayu atau BN dengan Pembangkang tapi banyak pada Rakyat Pengguna dgn Capitalist Cina yg jauh sikit jumlahnya tapi meng alatkan masyarakat pengguna Cina dari dulu lagi.....Ah Long dan Syndiket Judi dan Pelacuran siapa dalang...Yg mangsa dan menghabis duit rata rata orang Cina juga....

Aku harap state Penang masih diperintah DAP agar..duit tambah yg selalu diminta Gerakan untuk state dapat digunakan untuk rakyat seluruh Malaysia macam BR 1M dan Saguhati Persekolahan dn mungkin banyak lagi ihsan Kerajaan untuk Rakyat secara terus....

Hperancis