Geng Bas Sekolah

June 8, 2012

Peningkatan Jenayah Di Negeri Perosak Rakyat


Polis Diraja Malaysia (PDRM) memandang serius peningkatan bilangan kes membabitkan penggunaan senjata api di lima buah negeri khususnya di Selangor dan Kelantan sepanjang lima bulan pertama tahun ini.

Selangor merekodkan peningkatan bilangan kes tertinggi diikuti oleh Pulau Pinang, Kedah, ibu negara dan Kelantan.

Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah, Ibu Pejabat Polis Bukit Aman, Datuk Seri Mohd. Bakri Mohd. Zinin (gambar) berkata, beberapa faktor seperti kepadatan penduduk menyumbang kepada peningkatan jenayah senjata api itu di negeri-negeri berkenaan.

Katanya, kedudukan negeri-negeri tertentu di sempadan turut menjadi punca senjata api lebih mudah diperoleh sehingga mengakibatkan berlaku jenayah.


Selain daripada berdekatan dengan sempadan, negeri negeri itu juga di  bawah jajahan kerajaan Perosak Rakyat (PR). Mungkinkah ada hubungkait kegiatan jenayah terancang dengan orang tertentu didalam PR ? Renung renungkan...

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Anonymous said...

BERKAT NEGARA BERKEBANJINGAN YG DI PUPUK OLEH PASRAEL GAK BROO..BAPAK KAPIR NAK TERNAK LAGI SAMSENG2 KELUARAN PASRAEL..SELAGI MAKSIAT DAN JENAYAH TAK SAMPAI KE TAHAP PALING TINGGI SELAGI TU PASRAEL TAK PUAS HATI. KEHKEHKEHKEH