Geng Bas Sekolah

June 4, 2012

Maskot PAS Untuk PRU 13


Puak PAS patut ambik watak Piccolo ataupun Pikor ni menjadi maskot dorang. Sebab dah lah dia warna hijau yang memang sinonim dengan warna puak PAS. Lagipun dulu watak piccolo ni adalah watak raja syaitan yang mana amat sesuai perangainya dengan puak PAS.

Lagipun Nik Aziz dah cakap, syaitan nak bantupun dia akan terima hahahaha.


Sah memang sesuai sangatlah Pikor ni dijadikan maskot PAS. Apa gugur syahadah aku sebab cakap pikor sesuai jadi maskot PAS? Habis Nik Aziz cakap sanggup terima bantuan syaitan, tak gugur syahadah orang tua tu ke? Wahahahaha berbelit belit lidah puak PAS.

Klik sini tengok puak PAS dimalukan pemimpin sendiri

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

3 comments:

Anonymous said...

PAS parti saja. Kita maki N.ajis siang malam ok jer kita hidup aman damai.

Tu ertinya N.ajis tu tiada apa yang di bawa selain dari amalan Syaitan.

Gelombang Rakyat said...

Hahahaha...

TERBAEK... Blh buat poster terus kempen maskot PAS ni..

Jeffry said...

BLEY LER KITA GELAR PUAK PAS NI SETAN HIJAU KEHKEHKEHKEH