Geng Bas Sekolah

May 2, 2012

Hj Hadi Kata WAJIB Dedah Aib Ahli Politik- PKR?


“Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.

Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedah peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah.

Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.

Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).

Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini.”

Beliau berkata demikian ketika di wawancara oleh Wartawan Harakah Terengganu, KHAIRUL AZLAM MOHAMAD di kediamannya, Rusila, Marang selepas solat sunat terawih, 25 Ogos 2009.


Dalam keaadan semasa yang melibatkan pendedahan aib Anwar Ibrahim mereka sudah bertukar nada. Maka bersahutan lah pengikut PAS termasuk Haji Hadi sendiri mempertahankan pelanggan pelacur seperti yang didedahkan oleh Datuk Eskay. Haji Hadi sendiri sudah mula membelit lidah demi kepentingan politik kepatian sempit Pakatan Pembangkang.


Mereka tidak lagi menyebut soal dosa dan keburukan moral pelaku didalam video seks berkenaan sebaliknya menyerang orang yang mendedahkan keaiban pelaku dalam video seks tersebut. Meraka tidak pula mengatakan bahawa pelaku didalam Video seks tersebut bukan Anwar. - Din Turtle


Hehehehe biasalah puak ni memang jenis cepat lupa dan kaki pusing. Apa saja yang berkaitan dengan orang islam dihentamnya kaw kaw. Tapi bila kena muka sendiri semuanya disimpan disorok. Inilah namanya asobiyyah. Mempertahankan kejahatan dan kezaliman yang dilakukan oleh keluarga, rakan sendiri.

Tak ku sangka, tak kuduga. Nik Aziz Hj Hadi yang sering memanggil umat islam yang menolak partinya sebagai assobiyah, rupa rupanya mereka sendirilah yang mengamalkan asobbiyah. Punyalah teruk dorang ni ye ish ish ish.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

1 comment:

Jeffry said...

KEHKEHKEH DIORANG DAH TERSEPIT LER BROO...DAH MULE GELABAH..WALLY SLIPAU CKP LAIN, HADI PLAK CKP LAIN, ANUWAR LAGI LAA KONA BARING CECAH LUTUT..LAST2 DIORANG TETONGGENG JUGAK HUHUHU