Geng Bas Sekolah

April 1, 2012

Perangi Orang Negro


Berlagak samseng seolah-olah berada di negara sendiri, kira-kira 100 ‘Awang Hitam’ merusuh dengan memecahkan pondok keselamatan di Kondominium Venice Hill, Batu 9, di sini, tengah hari semalam, selepas marah seorang daripada rakan mereka mati dipercayai dibelasah anggota Rela.

Warga Afrika yang menghuni kawasan kediaman berkenaan bukan saja memecahkan pondok pengawal, malah merosakkan pejabat pengurusan serta mencederakan empat pengawal keselamatan.

Lelaki Nigeria yang mati itu, dipercayai dibelasah anggota Rela selepas seorang tukang cuci wanita yang membersihkan satu daripada blok kondominium, mengadu diganggu dan dicabul lelaki berkenaan. Difahamkan, kondominium berkenaan layak digelar ‘Mini Afrika’ berikutan hampir ratusan warga dari benua itu menyewa di premis terbabit.

Menurut tukang cuci warga tempatan berusia 40-an itu, lelaki Nigeria terbabit beberapa kali mengganggunya. Semalam dia tidak dapat tahan lagi selepas lelaki berkenaan bertindak melampau dengan menunjukkan kemaluan.

“Sudah beberapa kali lelaki warga asing itu mengganggu saya ketika saya bekerja dan jam 11 pagi tadi (semalam), tiba-tiba saya dipeluk dari belakang.


“Saya cuba melepaskan diri dengan meronta dan menyiku lelaki berkenaan, sebaik dapat melepaskan diri daripada pelukan, saya memarahinya, tetapi terkejut apabila lelaki berkenaan membuka seluar serta menunjukkan kemaluannya.

“Saya lari dan mengadu kejadian itu kepada anggota Rela yang bertugas mengawal kawasan kondominium,” katanya yang ditemui di lokasi kejadian semalam.

Katanya, anggota Rela terbabit kemudian mencari lelaki Nigeria berkenaan, namun dia tidak pasti berapa ramai anggota Rela pergi mencari lelaki itu.

“Tak sangka perkara macam ini yang terjadi pula, saya difahamkan warga Nigeria terbabit dibelasah hingga mati selepas berlaku pertengkaran dengan anggota Rela. Saya kini bimbangkan keselamatan diri serta takut rakan lelaki itu mencari saya pula,” katanya.

Sehubungan kejadian itu, lebih 100 penghuni kulit hitam kemudian bertindak merusuh kerana marah dan bilangan mereka semakin ramai selepas polis tiba serta turut cuba menyerang polis yang ingin menyuraikan mereka.


Babi betul orang negro ni. Memang patutpun mati sebab kurang ajar.Yang pihak berkuasapun main biar je puak ni datang ramai ramai kat Malaysia. Patut dihalau je balik cepat. Negara ni dah semakin sesak. Tak payah nak menyemakkan lagi dengan memberi kebenaran pada orang asing datang.

Orang melayu semakin terancam hidup kat Malaysia ni. Dengan ancaman DAP dan Dong Zhong, sekarang ditambah lagi dengan jumlah pendatang asing yang semakin banyak. AKhirnya nanti orang melayu hanya tinggal dalam catatan sejarah jelah. Itupun kalau masih ada. Silap silap nanti nama bangsa melayu inipun dipadamkan dalam lipatan sejarah kalau orang asing terus berkuasa.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca

3 comments:

Jeffry said...

NEGRO2 NIH JGN KASI MUKE SGT..DTG X DI JEMPUT, KASI HALAU BALIK JEK..DIA INGAT MESIA NI TANAH AFRIKA KER PER? KEHKEHKEH

mat din said...

tahniah anggota rela yg terbabit.demi menjaga negara malaysia.saranan saya,jabatan imegeresen wajar diletakkan dibawa PENGARAH KDN/KA PDRM.ketua pengarah imegeren tak payah lah lagi dibawah PTD.iNI ADALAH MASALAH PELANGGARAN UNDANG2 YG BERLAKU.PERINTAH AM BAB APA SEKALIPUN TIDAK MENCAPAI TARAF UNDANG2 YG SEDANG DIKUATKUASAKAN.

Jokiden said...

Jangan panggil mereka ini Awang Hitam, tak baik, Mereka ni bangsa Negro, kita kena panggil mereka NEGRO bukannya awang hitam.

Jika nak diperincikan segala perkara tak senonoh/tak baik yang mereka lakukan di sini, 100 muka surat pun tak cukup. Pihak berkusas seharusnya lebih agresif dalam membentras kegiatan mereka.